قدرت اقتصادی ایران می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نابود کند
کد خبر: 4098205
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

قدرت اقتصادی ایران می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نابود کند

معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه قدرت اقتصادی ایران می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را از بین ببرد، گفت: امروز غربی‌ها و صهیونیست‌ها قدرت جمهوری اسلامی ایران را جدی گرفته‌اند.

حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری،  معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی عرب‌انصاری، معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، 17 آبان‌ماه در جمع نمازگزاران مسجد امام هادی(ع) بیرجند اظهار کرد: تمدن غربی‌ها یک تمدن مادی و دنیایی است. استقلال حیات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اصالت کشور را تضمین می‌کند. در مقابل این نگاه و تمدن، نگاه معنوی، دینی و اعتقادی و وحیانی داریم که دنیا را ابزار و وسیله رسیدن به قرب الهی می‌داند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب، استقلال و آزادی را به‌‌دست آورد، گفت: امسال مردم تهران باشکوه‌ترین راهپیمایی 13 آبان پس از انقلاب را رقم زدند. در کشور سالانه چندین مورد رفراندوم حضور برگزار می‌شود، اما برخی افراد فکر می‌کنند که رفراندوم فقط برگ انداختن در صندوق است، در حالی که حضور آزادانه مردم در خیابان‌ها در مراسم راهپیمایی‌ها است.

معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امروز غربی‌ها و صهیونیست‌ها قدرت جمهوری اسلامی ایران را جدی گرفته‌اند، اظهار کرد: سران رژیم صهیونسیتی این واقعیت را پذیرفتند که اسرائیل در 25 سال آینده نخواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت دنیا با 36 درصد جمعیت جهان کشورهای شرقی هستند، افزود: قدرت اقتصادی ایران می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را از بین ببرد؛ ایران در حوزه بهداشت و درمان امروز بسیار قوی است و با تلاش دانشمندان جوان ایرانی، امروز چندین نوع واکسن کرونا در کشور تولید می‌شود که یک افتخار است.

عرب‌انصاری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکا را درهم شکسته و بارها دست آمریکایی‌ها را بسته است، اظهار کرد: باید حواس خود را به دروغ‌پردازی‌های دشمن جمع کرد.

انتهای پیام
captcha