اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه فرهنگیان لرستان
کد خبر: 4098295
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه فرهنگیان لرستان

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستان از اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در این دانشگاه خبر داد.

حامد واشانی، مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستانحامد واشانی، مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح دوشنبه‌های هر هفته با حضور دانشجومعلمان و اساتید قرآنی در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام فعالان قرآنی دانشگاه فرهنگیان لرستان به همایش فعالان قرآنی دانشگاه فرهنگیان کشور در قم، ادامه داد: برگزاری کرسی‌های تلاوت از برنامه‌های این دانشگاه در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها خواهد بود.

واشانی با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت قرآن دانشجویان دانشگاه فرهنگیان لرستان در یکی از امامزادگان استان طی هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، گفت: در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها گروهی از دانشجویان فعال قرآنی دانشگاه فرهنگیان لرستان با حضور در سطح مدارس، به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازند.

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به غبارروبی مساجد و نمازخانه‌های دانشگاه‌های فرهنگیان لرستان در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، بیان کرد: در این هفته آمادگی برنامه‌های مشترک قرآنی با دانشگاه‌های استان وجود دارد.

انتهای پیام
captcha