تفکر مقاومت، محاسبات بین‌المللی را تغییر داده است
کد خبر: 4098664
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

تفکر مقاومت، محاسبات بین‌المللی را تغییر داده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت نقش مقاومت و یستادگی در منطقه و جهان گفت: امروز تفکرات مقاومت، محاسبات بین‌المللی را تغییر داده است و افتخار داریم که جمهوری اسلامی را به عنوان الگو برای سایر ملت‌ها در جهان معرفی کنیم.

قاسم علی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه کازرون، قاسم علی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس شب گذشته، 19 آبان در پنجمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره 1300 شهید شهرستان کازرون گفت: با بصیرت، پای کار بودن و اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان ضمن شکست، تبدیل به توسعه و پیشرفت برای جامعه خواهد شد.

وی به اهمیت شناخت دشمن در تاریخ اسلام اشاره کرد و افزود: دشمن‌شناسی در تاریخ اسلام بسیار مهم و با ارزش تلقی می‌شود و بهترین الگو در این برنامه که به نام مالک اشتر است، در ولایت‌پذیری است.

علی‌پور با اشاره به اهمیت نقش مقاومت و یستادگی در منطقه و جهان گفت: امروز تفکرات مقاومت، محاسبات بین‌المللی را تغییر داده است و افتخار داریم که جمهوری اسلامی را به عنوان الگو برای سایر ملت‌ها در جهان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: امروز به فضل الهی نقشه‌های سیاسی در جهان عوض شده است و شلیک موشک قاره پیما توسط نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت کشور را به رخ سایر جهانیان خصوصا استکبار جهانی نمایان ساخت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر به فتنه‌های نیابتی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با راه انداختن فتنه‌های نیابتی در پشت سر افراد فریب خود و منافق قصد نا امید کردن جامعه را داشت که به فضل الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری شکست دیگری به اعتراف خودشان، در تاریخ برای آن‌ها ثبت شد.

علی‌پور از نقش بسیجیان شهرستان کازرون در همه عرصه‌ها سخن گفت و افزود: افتخار داریم بگوئیم در جشنواره مالک اشتر که بسیجیان شهرستان کازرون افتخار و سرآمد در همه برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرائی در استان فارس هستند.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون هم در این مراسم  گفت: افتخار داریم 11 رده برتر در سطح سپاه فجر فارس مربوط به سپاه ناحیه کازرون است و همچنین در جشنواره مالک اشتر تجلیل از برترین‌ها بسیج داشتیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزار هزاران شهید است و همه در نگهداری و پاسداری از خون شهدا مسئول هستیم و بدانیم که بهترین اسوه و الگوه شهدا هستند.

توکل به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره کرد و افزود: بهترین راه مقابله با برنامه و نقشه‌های دشمنان جهاد تبیین برای مردم است و همه وظیفه داریم راه صحیح برای مردم تبیین و ترسیم کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان این برنامه با اهدای لوح و هدیه از تعدادی از بسیجیان موفق در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کازرون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha