برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی» در دارالقرآن چهاردانگه
کد خبر: 4098900
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی» در دارالقرآن چهاردانگه

کارگاه آموزشی و تبیینی «سبک زندگی» با محوریت کتاب و سنت از سوی دارالقرآن چهاردانگه برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی و تبیینی سبک زندگیبه گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی و تبیینی «سبک زندگی» با محوریت کتاب و سنت، با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین سالار سنجری، امام‌جمعه چهاردانگه از سوی دارالقرآن این شهر برگزار می‌شود.

این کارگاه با سرفصل‌هایی چون ضرورت فراگیری فنون و روش‌های زندگی اسلامی ایرانی برای رسیدن به موفقیت و سربلندی، کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با راهکارهای قرآنی، افتخار به اصالت اسلامی ـ ایرانی، عفاف و حجاب؛ حریمی برای مصونیت، آشنایی با بانوان صدر اسلام و الگوگیری از کرامت و سیره عملی آنها، فرهنگ‌سازی آموزه‌های دینی و تقویت بنیان خانواده تشکیل می‌شود.

همچنین در پایان این دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل آمده و در صورت درخواست گواهینامه اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند و از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله با شماره ۰۹۱۲۷۳۹۵۷۴۸ در ارتباط باشند.

دارالقرآن المهدی(عج) تحت نظارت دفتر امام‌جمعه چهاردانگه فعالیت می‌کند. این دارالقرآن در چهاردانگه، خیابان افشین، جنب آتش‌نشانی قرار دارد.

همچنین در خبر دیگری از این دارالقرآن آمده است؛ دوره آموزشی تخصصی خط ثلث آیات قرآنی و هنر خوشنویسی با خودکار از سوی سمیه ذوالقدر در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته در دارالقرآن در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha