تدارک دانشکده علوم قرآنی شیراز در هفته قرآن و عترت
کد خبر: 4098994
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

تدارک دانشکده علوم قرآنی شیراز در هفته قرآن و عترت

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در تشریح برنامه‌های هفته قرآن و عترت این دانشکده از برپایی محافل قرآنی و مذهبی با حضور قاریان ملی و استانی و سخنرانان کشوری خبر داد.

زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها به تشریح برنامه‌های دانشکده برای بزرگداشت این هفته پرداخت و گفت: کانون قرآن و عترت دانشکده علوم قرآنی شیراز به مناسبت هفته‌ قرآن و عترت در دانشگاه‌ها به برگزاری محافل انس با قرآن برای بانوان و آقایان دانشجوی این دانشگاه اقدام کرده است.

وی با اشاره به برگزاری این محفل قرآن برای آقایان دانشجوی این دانشگاه افزود: محفل انس با قرآن کریم در روز شنبه، ۲۱ آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در خوابگاه دانشجویی آقایان واقع در پل غدیر شهر شیراز برگزار شد و این برنامه توسط دانشجویان این دانشگاه قرآن یدر خوابگاه برگزار شد.

روستایی از برگزاری محفل قرآنی در خوابگاه بانوان واقع در دانشکده علوم قرآنی شیراز خبر داد و گفت: این محفل قرآنی روز یکشنبه، ۲۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در خوابگاه دانشجویی بانوان برگزار خواهد شد.

وی همچنین، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روز دوشنبه، 23 آبان در دانشکده علوم قرآنی شیراز را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: این برنامه که به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و دانشگاه برگزار می‌شود از ساعت 10 تا 12 خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز ادامه داد: مراسم مذکور با سخنرانی حجت‌الاسلام کیخا و قرائت قاری ملی، حسام قانعی و با حضور قاری استانی، محمدهادی تسلیمیان و با اجرای روشن ضمیر همراه خواهد بود که با همکاری مشترک دانشگاه شیراز اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha