برپایی محفل انس با قرآن دانشگاهیان فارس در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4099281
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

برپایی محفل انس با قرآن دانشگاهیان فارس در حرم شاهچراغ(ع)

همزمان با فرا رسیدن هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، محفل انس با قرآن با حضور جمعی از دانشگاهیان استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

محفل انس با قرآن، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، عباس سلطانی،  مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 22 آبان در جمع خبرنگاران از برپایی محفل انس با قرآن دانشگاهیان فارس همزمان با هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها خب رداد و گفت: این محفل نورانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

وی افزود: محفل مذکور با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح قرآنی و فرهنگی کشور و استان فارس در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

سلطانی تصریح کرد: در این نشست که با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین مرتضی کوهی، دبیر ستاد قرآن و عترت دانشگاه‌ های استان فارس به عنوان سخنران برگزار شد، جمعی از قاریان برتر استان فارس به تلاوت کلام‌الله مجید پرداختند.

وی، هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها را فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی‌های گسترده و توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در مراکز آموزش عالی کشور دانست و افزود: با تکیه بر آموزه‌های اصیل و ناب قرآن می‌توانیم از بروز بسیاری از معضلات اخلاقی و اجتماعی جلوگیری کنیم و جامعه را به سوی نور الهی سوق دهیم.

سلطانی با بیان اینکه ایام دانشجویی یکی از حساس‌ترین و پر اهمیت‌ترین مقاطع سنی برای پرداختن هر چه بیشتر و تدبّر در معانی و روح آیات قرآن کریم به شمار می‌رود، ادامه داد: این آموزه‌ها، به طور مستقیم آینده جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور قاریان دانشجو در این محفل معنوی، از برنامه‌ریزی متنوع و گسترده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اجرا در ایام هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها خبر داد.

انتهای پیام
captcha