تعامل بیشتر مسئولان دانشگاه با دانشجویان ضروری است
کد خبر: 4099347
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

تعامل بیشتر مسئولان دانشگاه با دانشجویان ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به دیدار چهره به چهره و تعامل بیشتر مسئولان دانشگاهی با دانشجویان تأکید کرد و گفت: در دانشگاه به اساتید دغدغه‌مندی که اهل مطالعه و دلسوز انقلاب و پاسخگو هستند، میدان داده شود.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان شامگاه، 22 آبان‌ماه در دیدار با رؤسا و مسئولان برخی دانشگاه‌های گیلان که در دانشگاه گیلان برگزار شد، با تأکید بر توجه به دغدغه‌های قشر جوان و نوجوان اظهار کرد: دشمن در تلاش برای ایجاد شکاف بین این نسل و نسل گذشته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بیگانگان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان، افزود: در اتفاقات اخیر دشمن به‌دنبال جریان‌سازی میدانی از طریق جریان رسانه‌ای بود تا به اهداف شوم خود از جمله ایجاد فضای ناامن در جامعه برسد؛ در حالی که به رغم تبلیغات گسترده علیه نسل امروز، این قشر با قدرت برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به دیدار چهره به چهره و تعامل بیشتر مسئولان دانشگاهی با دانشجویان تأکید کرد و گفت: در مقابل برخی‌ها که به‌دنبال هدایت اغتشاش در دانشگاه هستند مسئولان نباید اجازه دهند چیزی جای علم را در دانشگاه بگیرد. در دانشگاه به اساتید دغدغه‌مندی که اهل مطالعه و دلسوز انقلاب و پاسخگو هستند، میدان داده شود. همچنین معایب و کاستی‌های موجود در جامعه را ببینیم و برای جبران آن تلاش کنیم اما سیاه‌نمایی نکنیم تا سبب سوء استفاده بدخواهان شود.

در این دیدار برخی مسئولان دانشگاهی به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به تربیت صحیح دانشجویان در دانشگاه پرداختند و به رابطه صمیمانه مسئولان با دانشجویان، تسهیل ازدواج قشر جوان و دانشجو، تلاش اساتید برای جهاد تبیین، فعالیت صحیح و حرفه‌ای در فضای رسانه‌ای خصوصاً فضای مجازی و پاسخگویی به دغدغه و شبهات دانشجویان تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha