تسهیلات ازدواج ۵۰ درصد از متقاضیان تأمین شد
کد خبر: 4099947
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

تسهیلات ازدواج ۵۰ درصد از متقاضیان تأمین شد

استاندار خوزستان گفت: براساس گزارش ارائه شده از سوی نظام بانکی، بانک‌های استان تاکنون وام ازدواج 50 درصد از متقاضیان خود را تأمین کرده‌اند و سایر متقاضیان نیز باید از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

صادق خلیلیانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت فراهم‌آوری امکانات لازم جهت اشتغال و ازدواج جوانان گفت: تسریع و تسهیل ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها به جوانان ضروری است. دستگاه‌های دولتی اماکنی را در اختیار دارند که می‌توانند جهت برگزاری مراسمات ازدواج استفاده شوند؛ بنابراین این اماکن در جهت استفاده جوانان احصا شوند.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده از سوی نظام بانکی، بانک‌های استان تاکنون وام ازدواج ۵۰ درصد از متقاضیان خود را تأمین کرده‌اند و سایر متقاضیان نیز باید از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: براساس آمار اولیه مندرج در سامانه تعیین شده از سوی دولت تاکنون ۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در استان خوزستان ایجاد شده است؛ بخشی از این آمار مختص به مشاغل خانگی و درصد باقی‌مانده مربوط به اشتغال جوانان است.

انتهای پیام
captcha