آغاز ثبت‌نام چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی + راهنمای تصویری
کد خبر: 4100018
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

آغاز ثبت‌نام چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی + راهنمای تصویری

ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم آغاز شد.

ت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشوربه گزارش ایکنا، ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور از طریق سامانه پادا به نشانی Pada.medu.ir و دریافت کلمه عبور با مراجعه دانش‌آموزان به دفتر مدارس و آموزشگاه‌ها، آغاز شد.


بیشتر بخوانید:


این مسابقات در مقاطع ابتدایی دختران در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ قرآن، احکام و دعاخوانی و در بخش پسران این مقطع در رشته قرائت تحقیق، حفظ قرآن، احکام، اذان و مداحی و در مقطع متوسطه اول و دوم دانش‌آموزان دختران و پسران در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ قرآن، اذان، انشای نماز، احکام(به صورت کتبی)، مداحی و فهم و تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه (به صورت کتبی) و گفتمان مهدوی (آزمون کتبی و عملی) برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، برخی از رشته‌ها در مقطع ابتدایی مرحله استانی و کشوری نخواهد داشت. همچنین آزمون‌های کتبی به صورت سراسری و الکترونیکی (برای سهولت کار) اخذ می‌شود. این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی(معمولاً در هفته قرآن، عترت و نماز مدارس در آذرماه)، منطقه‌ای، استانی و کشوری برپا می‌شود.

راهنمای تصویری شرکت در مرحله مدرسه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۲
عرفان جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۷
5
12
بسیار خوب است
یسنا پارسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۹
6
10
پسندیدم
captcha