ازدواج جوانان خراسان شمالی تسهیل می‌شود
کد خبر: 4100103
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

ازدواج جوانان خراسان شمالی تسهیل می‌شود

استاندار خراسان شمالی از اختصاص 20 درصد امکانات رفاهی دستگاه‌های اجرایی استان جهت تسهیل در ازدواج جوانان خبر داد.

محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، محمد رضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی، 25 آبان ماه، در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی، که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه 20 درصد امکانات رفاهی دستگاه‌های اجرایی هم‌چون مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی برای تسهیل در امر ازدواج جوانان باید اختصاص یابد، اظهار کرد: تسهیلات ازدواج از دغدغه‌های مهم جوانان است و بانک‌های استان با ارائه راهکارهای لازم باید بتوانند قشر بیشتری از جوانان از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت غالب استان را جوانان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: به کار گیری نخبگان جوان به عنوان سرمایه بزرگ جامعه در چارچوب قانون در دستور کار قرار گیرد زیرا آنان می‌توانند با خلاقیت و نبوغ بالای خود مسیر پیشرفت را تسریع ببخشند.

حسین‌نژاد فراگیری مهارت‌های زندگی برای جوانان را امری مهم دانست و گفت: با تقویت سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه می‌توان به کاهش آمار طلاق هم کمک کرد.

وی تدوین و برنامه‌ریزی منسجم برای جوانان را اولویت دستگاه‌های متولی ذکر کرد و افزود: با برنامه‌ریزی و ایجاد انگیزه جهت خودسازی و پیشرفت برای جوانان می‌توان مشکلات را حل کرد و آرامش ذهنی به جوانان ارمغان داد.

انتهای پیام
captcha