آگاهی‌بخشی تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است
کد خبر: 4100806
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه:

آگاهی‌بخشی تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه جنگ ترکیبی روی نا آگاهی و جهالت و آرمانهای ما حساب باز کرده است، گفت: همه موظفیم در این تهاجم ادراکی از خود، خانواده و جامعه حفاظت کنیم پس مهمترین مساله در جنگ ترکیبی آگاهی است و باید آگاهی خود را بالا ببریم.

بزمشاهی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه

به گزارش ایکنا از گلستان،  به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار بزمشاهی اصفهانی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه امروز، ۲۸ آبان در مراسم دوازدهمین جشنواره مالک اشتر در جمع منتخبین این جشنواره که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، گفت: امروز ما با نسلی مواجه هستیم که تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفته و فریب خورده است. این فریب خوردن فقط مخصوص نسل نوجوانان نیست بلکه ممکن است ما هم فریب بخوریم و اگر امید به آینده را از دست بدهیم، دشمن در تلاشش موفق خواهد شد.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه افزود: همه موظفیم در این تهاجم ادراکی از خود، خانواده و جامعه حفاظت کنیم. جنگ ترکیبی روی ناآگاهی و جهالت و آرمانهای ما حساب باز کرده است و از شرایط بین المللی سوء استفاده می کند. پس مهمترین مساله در جنگ ترکیبی آگاهی است و باید آگاهی خود را بالا ببریم.

بزمشاهی در ادامه اظهارکرد: امنیت امروز حاصل نمی شد مگر به پشتوانه مردم، اگر پشتوانه مردمی آسیب ببیند نیروی امنیتی کارش سخت می‌شود، امروز می‌بینیم بسیج تنها نسخه شفابخش و تنها عامل موفقیت نظام در شرایط فعلی است.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: ما روزگارهای بسیار سخت‌تر از این شرایط را پشت سر گذاشته‌ایم، مبادا دل کسی بلرزد. مردم ایران بارها مسیر خود را اصلاح کرده‌اند و به عنوان نمونه از اعتماد بی جا به بنی‌صدر بازگشتند. و ثابت کرده‌اند که به اصل خود باز گشته‌اند. و این فتنه هم به نفع نظام اسلامی و مردم انشاالله به پایان خواهد یافت.

این مقام مسئول گفت: بهای بهشت فداکاری است. مقاومت و ایستادگی و عبور از همین نوع فتنه هاست و ما باید خود را برای آزمونهای سخت‌تر آماده کنیم و باید به وعده‌ها و نصرت الهی دلگرم باشیم، راه پیروزی ما همین است.

بزمشاهی اصفهانی در پایان بیان کرد: امروز در جنگ ترکیبی با افتخار می‌گوئیم سیستم نظام امنیتی ما به یک بلوغ عالی رسیده و در سطح کلان امنیت ملی به این نتیجه رسیدندکه در اغتشاشات بدون کاربری سلاح گرم و خشونت باشد. هیچ نظام خردمندی در مقابل ملت خودش دست به خشونت نمی‌زند. ولی مادامی که در مقابل ما، مردم و بچه‌های فریب خورده ما باشند حق نداریم با آنها برخورد سخت کنیم، چرا که معتقدیم پاسخ سختمان را در تل آویو خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha