نرم‌افزار «دیار مرد میدان» ویژه زائران مزار سردار سلیمانی معرفی شد
کد خبر: 4100930
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

نرم‌افزار «دیار مرد میدان» ویژه زائران مزار سردار سلیمانی معرفی شد

جلسه ستاد اسکان زائران سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف معرفی نرم‌افزار کاربردی «دیار مرد میدان» برای اسکان زائران مزار مطهر سردار دلها برگزار شد.

جلسه ستاد اسکان زائرین سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، جلسه ستاد اسکان زائرین سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف معرفی نرم‌افزار کاربردی «دیار مرد میدان» برای اسکان زائران مزار مطهر سردار دلها به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و رئیس ستاد کمیته اسکان زائرین استان برگزار شد.

علی بیگ‌زاده، معاون استاندار کرمان، در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج به برنامه‌ریزی‌های سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: مسئولان و نمایندگان ستاد مراسم سالگرد حاج قاسم، سربازان و خادمین حاج قاسم هستند.

وی ادامه داد: وقت همه باید وقف این مراسم شود و از امروز تا پایان مراسم، همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و کمیته‌ها لازم است طبق برنامه‌های مشخص شده برای بهتر اجرایی شدن این مراسم قدم بر دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه قاسم سلیمانی از تکرار مجدد تاریخ جلوگیری کرده است، گفت: شهید سلیمانی همواره از قبور ائمه اطهار(ع) در مقابل دشمنان محافظت کرد و تلاش در این راستا برای هیچکس پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha