اعلام جزئیات ثبت‌نام در مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4101044
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

اعلام جزئیات ثبت‌نام در مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسابقات مناظره دانشجویی

اصغر امیدی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان از آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از گروه‌های دانشجویی از ۲۱ آبان آغاز و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های سراسری، پیام‌نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و ... می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

امیدی گفت: این مسابقات با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد، پیام‌نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان و علمی کاربردی برگزار می‌شود.

امیدی با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در  دی‌ماه برگزار و تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، تصریح کرد: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات در حد امکان، از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: دانشجویان علاقه‌مند جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین‌ معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره  ۳۲۳۲۰۰۷۰ و شماره مجازی ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ در ایتا و سروش تماس بگیرند و یا جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام غیر حضوری از طریق آدرس اینترنتی https://roytab.ir/chb_monazere اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha