دشمنان به دنبال از بین بردن شاکله خانواده اسلامی هستند
کد خبر: 4101419
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

دشمنان به دنبال از بین بردن شاکله خانواده اسلامی هستند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن شاکله خانواده اسلامی تلاش می‌کنند گفت: اگر ازدواجی نباشد محبتی بین افراد حاکم نشده و خانواده‌ به‌ معنای واقعی آن تشکیل نمی‌شود.

اسلامی نماینده قزوین در خبرگان

آیت‌الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، درخصوص ازدواج و مسائل پیرامون آن، گفت: ازدواج به جهت مباحث و ابعاد گوناگون با جامعه ارتباطی تنگاتنگ دارد. در این مقوله ابتدایی‌ترین سؤالی که پیش می‌آید این است که ازدواج چه ضرورتی دارد؟ چرا باید با ازدواج جلوی آزادی ارتباط را بگیریم؟ این سؤال بین برخی از نسل‌ جوان مطرح شده که چرا باید زندگی راحت خود را رها کرده و زیر بار ازدواج برویم؟ جواب این سؤال در سیره انبیا و اولیا خداست. برای استمرار بشریت و ادامه خلقت باید ازدواج کرد و این امر خارق‌العاده‌ای نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با طرح این سؤال که ازدواج چه ضرورتی دارد، بیان کرد: خداوند متعال مفاهیم و موضوعات را اول می‌آفریند و بعد توسط انبیا و اولیا علوم در بین مردم منتشر می‌شود پس از آن مردم یاد می‌گیرند و خلق می‌کنند. راهبه‌های کلیسا خود را از لذت‌های زندگی محروم کرده‌اند و تمایل دارند تمام زنان عالم همچون آن‌ها بیندیشند در حالیکه مسیر آن‌ها به قطع شدن نسل بشر می‌انجامد و نظر آن‌ها خلاف سنت الهی است.

وی تصریح کرد: انسان نیاز به اشباع لذایذ و غرایز دارد و آفرینش هم در سایه‌ شریعت ادامه پیدا می‌کند پس ازدواج استمرار بشریت و بزرگترین جواب برای پاسخگویی به این نیاز بشر است. ازدواج باعث آرامش و آسایش است، اگر ازدواجی نباشد محبتی بین افراد حاکم نشده و خانواده‌ به‌معنای واقعی آن تشکیل نخواهد شد. ازدواج با آرامشی که در پی دارد خانواده می‌آفریند‌.

این نماینده مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که در حال حاضر نسخه‌های دیگری غیر از ازدواج برای ارتباط بین زن و مرد می‌پیچند در وقت انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا و در دورانی که کلینتون نامزد این انتخابات بود از پایبند بودن کلینتون به اصل خانواده حمایت کردند این‌ها همان‌ها هستند که تیشه به ریشه خانواده‌های ما زده و در جهت از بین بردن شاکله خانواده اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده مرفه فکری و اندیشه‌ای بزرگترین دستاورد ازدواج است، گفت: عوامل آرامش در آفرینش فراوان است یکی از موارد آن ایمان به مبدأ آفرینش است؛ مال و اموال شرط زندگی هست اما ایمان‌دهنده نیست، در دنیا بسیارند کسانی‌که از نظر مالی مرفه‌اند اما خودکشی می‌کنند، در حالیکه نشنیده‌ایم یک مؤمن واقعی در عین نیازمندی به مسائل مادی، خودکشی کند؛ چون در ایمان آرامش است اما در مال آرامش نیست. 

اسلامی در پایان گفت: جوانان از مشکلات اقتصادی نترسند و به سمت ازدواج بروند، همچنین قرآن در آیه ۳۲ سوره مبارکه نور دستور داده که اطرافیان خود را به ازدواج هم درآورید، این امر خداست نه صرفاً یک نصیحت اخلاقی و جامعه بزرگ دختران و پسران اطراف ما مد نظر این آیه است.

انتهای پیام
captcha