برگزاری ویژه‌برنامه «تبیین شخصیت امام زمان(عج)» در دهدشت
کد خبر: 4101451
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

برگزاری ویژه‌برنامه «تبیین شخصیت امام زمان(عج)» در دهدشت

مدیر مهدکودک قرآنی شکوفه‌های مهدوی دهدشت از برگزاری ویژه‌برنامه «تبیین شخصیت امام زمان(عج)» ویژه خردسالان در این مرکز خبر داد.

مهدکودک قرآنی

ناهید ارجمند، مدیر مهدکودک قرآنی شکوفه‌های مهدوی دهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: مهدکودک قرآنی شکوفه‌های مهدوی از سال 1395 تحت پوشش حوزه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت با فعالیت 4 مربی ویژه خردسالان و پیش دبستانی دختر و پسر در مرکز شهر، کوچه حوزه علمیه آغاز به‌کار کرد.

وی کلاس‌های نقاشی، قصه‌خوانی، آموزش و آیات قرآن همراه با شعر مذهبی، کاردستی، حفظ قرآن، جلسه مشاوره ویژه اولیاء قرآن‌آموزان، بازدید از کتابخانه‌ها، اردوهای زیارتی و سیاحتی، ویژه برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی و دعوت از روحانیون برجسته، برگزاری مسابقه و اهدای هدایا، گروه‌های سرود، بازی هوشمند و سرگرمی و تبیین شخصیت امام زمان(عج) و شعر سلام به امام زمان(عج) را از برنامه‌های اجرایی این مرکز آموزشی بیان کرد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به حضور 42 نفر قرآن‌آموز در این مرکز، افزود: استقبال قرآن آموزان بسیار است اما به دلیل شیوع بیماری کرونا با ریزش همراه بودیم.حفظ قرآن با شعر مورد توجه خردسالان  قرار دارد که لازم است استعداد آنها در این زمینه شکوفا شود.

ارجمند نبود فضای مناسب و مطلوب را مشکل این فضای آموزشی برای خردسالان برشمرد و تصریح کرد: ضروری است متولیان قرآنی و خیران در این زمینه کمک کنند تا کودکانی شایسته به جامعه تحویل دهیم. خانواده‌ها فرزندان خویش را به مهدکودک‌های قرآنی مناسب بفرستند تا از کودکی با قرآن انس بگیرند، دوستان جدید پیدا کنند، جمله‌بندی یاد بگیرند و اجتماعی شوند.

انتهای پیام
captcha