بانوان مبلغ فردیس ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 4101577
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

بانوان مبلغ فردیس ساماندهی می‌شوند

مسئول امور مبلغان و مبلغات اداره تبلیغات اسلامی فردیس از اجرای طرح ساماندهی مبلغات سنتی این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح رصد و نظارت بر فعالیت بانوان مبلغ عملیاتی‌تر می‌شود.

ساماندهی مبلغات فردیس

حجت‌الاسلام احمد سعیدپناه، مسئول امور مبلغان و مبلغات اداره تبلیغات اسلامی فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح ساماندهی مبلغات سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه درصد زیادی از جامعه هدف این اداره را بانوان مبلغ تشکیل داده‌اند، بنا شده است که با اجرای این طرح بخشی از برنامه‌های اداره تبلیغات فردیس معطوف به این قشر شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح رصد و نظارت بر فعالیت بانوان مبلغ عملیاتی‌تر می‌شود، گفت: تشکیل کمیته مبلغات سنتی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

سعید‌پناه با بیان اینکه حدود ۱۰۰ بانوی مبلغ هدف اجرای این طرح هستند، اضافه کرد: طبق برنامه‌های انجام شده مقرر شده است، سه روز در هفته در روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه یک دوره آموزشی به مدت چهار ساعت نیز برای جامعه هدف برگزار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در پایان این دوره گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود، گفت: ساماندهی بانوان مبلغ تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی شهرستان دارد.

انتهای پیام
captcha