جوانان انقلابی مطالبات اساسی مردم را پیگیری کنند
کد خبر: 4101945
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

جوانان انقلابی مطالبات اساسی مردم را پیگیری کنند

امام‌جمعه چالدران گفت: مطالبه‌گری یکی از ویژگی‌های جوان انقلابی به‌شمار می‌رود، بنابراین لازم است که جوانان مطالبات اساسی مردم را از مسئولان پیگیری کنند.

جوانان انقلابی مطالبات اساسی مردم را پیگیری کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدران 2 آذر در نشست روشنگری که با موضوع مباحث روز و سیاسی کشور در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در بین اقشار مختلف جامعه، گفت: بسیجیان در مسیر جهاد تبیین گام‌‌های بلندی بردارند.

وی بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی برای جوانان تاکید کرد و گفت: چنانچه می‌خواهیم نسل جوان کشورمان را حفظ کنیم، لازم است که خدمات بی‌بدیل نظام را برای‌شان تشریح کنیم.

حجت الاسلام محمدزاده به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص پیشرفت ایران اسلامی در تمامی حوزه‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد و گفت:

امروزه آحاد جامعه ایران اسلامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باید بدانند و برای نسل‌های بعد از خود نیز به صورت‌کامل بیان کنند.

وی با بیان اینکه، آنچه که امروز شاهد هستیم دشمنان با هدف  گرفتن ایران از طریق جنگ‌های ترکیبی، می‌خواهند مانع پیشرفت کشورمان شوند، ادامه داد:

دشمن با مشغول کردن کشورمان به اختلافات قومی، مذهبی و ... درصدد است، ما را از اهداف اصلی‌مان دور کند، بنابراین لازم است، بیش‌از پیش‌ در مواجهه با این قبیل دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی هوشیار بوده و در نطفه آنها را خفه کنیم.

امام‌جمعه چالدران با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با مشکلات معیشتی دست‌به‌گریبان هستند که لازم است تمام ظرفیت‌ها و امکانات درراستای رفع این دغدغه تجمیع شود، گفت: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت و حامی این نظام هستند، بنابراین می‌طلبد بیش‌ازپیش درراستای خدمت به توده‌های مردم به‌ویژه قشر مستضعف گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه، مطالبه‌گری یکی از ویژگی‌های شاخص یک جوان انقلابی به‌شمار می‌رود، ادامه داد: بنابراین لازم است که جوانان مطالبات اساسی مردم را از مسئولان پیگیری کنند و تا تحقق یافتن وعده‌ها تلاش و مطالبه کنند.

انتهای پیام
captcha