جهاد تبیین مهمترین وظیفه دانشجویان است
کد خبر: 4102051
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

جهاد تبیین مهمترین وظیفه دانشجویان است

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه دانشجوی امروزی جهاد تبیین است، گفت: بسیج دانشجویی امروز به دنبال تشکیل هسته‌های جهاد تبیین است که این هسته‌ها با دانشجویان و مردم گفت‌وگو کرده و با استفاده از قدرت استدلال، طراحی دشمن را از بین می‌برند.

علیرضا کیخواه جانشین سازمان بسیج دانشجویی

به گزارش ایکنا از کرمان، علیرضا کیخواه، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، امروز، ۳ آذرماه در حاشیه گردهمایی دانشجویان انقلابی با نام «دانشجوی امروز حاج قاسم فردا» که با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان استان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، گفت: در طول ۴۳ سال انقلاب، دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه به نظام اسلامی در قالب‌های مختلف استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های دشمن هوشیارانه در میدان بود، گفت: در شرایط کنونی دشمن با جنگ روایت‌ها به دنبال این است سرمایه‌های اجتماعی نظام را مورد هدف قرار داده و با یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای و استراتژی دروغ سعی دارد جمهوری اسلامی را در انزوا قرار دهد.

کیخواه افزود: در شرایط کنونی وظیفه دانشجوی انقلابی این است که به پیروی از شهدا و همانند دانشجویان اول انقلاب در میدان باشد و کار سخت را انجام دهد. در این میدان سلاح دانشجویان زبان، منطق، استدلال و روایت است لذا مهم‌ترین وظیفه دانشجوی امروزی جهاد تبیین است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، ۱۶ آذر را نماد دانشجوی ضد آمریکایی و ضد استکباری دانست و تصریح کرد: بسیج دانشجویی امروز به دنبال تشکیل هسته‌های جهاد تبیین در قالب گروه‌های ۳ یا ۴ نفره است که این هسته‌ها با دانشجویان و مردم گفت‌وگو کرده و با استفاده از قدرت استدلال، طراحی دشمن را از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه اراده نظام بر تخفیف در جرم و حکم دانشجویان و کسانی است که سابقه عضویت در گروهی خاص و یا جرم نداشته باشند، گفت: بسیاری از جوانان و دانشجویان در وقایع اخیر احساساتی شدند. با توجه به اینکه نسل جوان از دستاوردهای انقلاب اطلاع زیادی ندارند لذا مهمترین برنامه بسیج دانشجویی روایت پیشرفت و اردوی پیشرفت است تا دستاوردهای نظام را که دشمن سعی در کوچک جلوه دادن آنها دارد به تصویر بکشیم.

انتهای پیام
captcha