جلب رضایت مردم راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است
کد خبر: 4102199
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

جلب رضایت مردم راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

امام جمعه سلطانیه خدمت به مردم، تلاش برای رفع مشکلات آنها و ارتباط با مردم را از شاخصه‌های مسئول تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، دفاع ترکیبی از جمله اتحاد و همدلی، جلب رضایت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان است.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت و با اشاره به فضیلت ازدواج گفت: تزویج فرزندان از حقوق والدین است.

وی مردم‌داری یعنی خدمت به مردم، تلاش برای رفع مشکلات آنها و ارتباط با مردم را از شاخصه‌های مسئول تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، دفاع ترکیبی از جمله اتحاد و همدلی، جلب رضایت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه با همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها، کشور در حال پیشرفت است و رو به جلو حرکت می‌کند و دشمن از این مسئله عصبانی است و با همه امکانات و با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده اما همان‌طور در گذشته هیچ غلطی نتوانسته بکند، این بار هم هیچ غلطی نتوانست بکند و شکست خورد، گفت: تلاش در راستای یأس و ناامیدی دشمنان و ایجاد امید و خدمت به مردم مهمترین شاخصه ایران دوستی است.

خطیب جمعه سلطانیه، قطعنامه غرب و آژانس بر علیه ایران را نمایشی دانست و با بیان اینکه با این اقدامات نه تنها ایران عقب‌نشینی نکرد بلکه با واکنش انقلابی، غنی‌سازی ۶۰ درصد را تثبیت کرد، افزود: صدور قطعنامه چهره شرور غرب در حمایت از آشوب‌گران را آشکار و ایران اسلامی را بر جمع کردن بساط آنها مصمم‌تر کرد و مطالبه مردم برخورد قاطع با آشوبگران است.

حسینی‌نسب با گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و با بیان اینکه بسیج یک مفهوم متعالی و ارزشمند است که معلم آن امام خمینی(ره) بود که در دوران مقام معظم رهبری به اوج رسید و در شرایط سخت در کنار انقلاب و مردم بود تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند، گفت: پاسداری از ارزش‌ها، عدالت‌خواهی و عدالت‌گستری، محرومیت‌زدایی و مدیریت جهادی و خدمت به مردم از فضیلت‌های انقلاب اسلامی است که با میدان‌داری بسیج زنده است.

‌وی با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنای مدیریتی که محدود به زمان و مکان و وقت اداری نیست، از تفکرات بسیجی است و این تفکر زیرساخت تمدن‌سازی و پیشرفت همه جانبه است، افزود: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و بسیج نماد خدمت صادقانه به مردم و محرومیت‌زدایی است.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداست ۵ جمادی‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب(س)، زن، عطر و نماز را محبوب پیامبر و مایه آرامش دانست و با بیان اینکه هیچ کسی در عالَم مثل پیامبر اعظم و ائمه معصومین(ع) از زن حمایت نکرده‌اند، اما یکی از اتهامات که به مکتب اسلام می‌زنند این است که بین زن و مرد تبعیض قائل است، حضرت زینب(س) را از زنانی دانست که اسلام به وجود او افتخار می‌کند، تصریح کرد: مهمترین علت عظمت وجودی حضرت زینب(س) موضع‌گیری به موقع و حرکت بر اساس تکلیف با محوریت ولایت است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی روز پرستار را روز ولادت حضرت زینب کبری(س) قرار داده، پیامش این است که عظمت زن در عفاف و حجاب است و همه زنان خصوصا پرستاران باید این بانوی بزرگ را هم در پرستاری و آرامش بخشی و هم در عفاف و حجاب الگوی خود قرار دهند، با تجلیل از تلاش‌های پرستاران گفت: لحظه لحظه کار پرستاری حسنه الهی است.

حسینی‌نسب با ضمن گرامیداشت ۱۰ آذر سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و با بیان اینکه شهید مدرس در ۵ دوره نمایندگی الگوهای نوینی از خود بر جای گذاشت که الگوی سیاست‌مداران و مدیران است، گفت: مهمترین شاخصه آیت‌الله مدرس مردم‌داری ایشان بود و همواره می‌گفت من ولی نیستم من وکیل هستم.

انتهای پیام
captcha