مؤسسات قرآنی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارائه کنند
کد خبر: 4102337
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

مؤسسات قرآنی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارائه کنند

رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام مؤسسات قرآنی استان برای ارائه طرح‌هایی با موضوع کاهش آسیبب‌های اجتماعی خبر داد.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

کامل گلباغی، رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مؤسسات قرآنی دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده در سامانه حمد می‌توانند با ارائه طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همانند سال گذشته اعتبار دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه آخرین فرصت زمانی برای ثبت این طرح‌ها 10 آذرماه جاری بوده است، افزود: مؤسسات قرآنی برای جذب اعتبار، می‌بایست طرح‌های خود در مورد کاهش آسیب‌های اجتماعی را ارائه دهند تا ضمن بررسی در کمیته استانی و موافقت با طرح، این جذب اعتبار صورت پذیرد.

رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با تأکید بر اینکه اعتبارات در بخش قرآنی بسیار کم و محدود است، بیان کرد: این‌گونه طرح‌ها و تفاهم‌نامه‌ها فرصتی است تا مؤسسات قرآنی با ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خود بتوانند برنامه‌های قرآنی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را برگزار کنند.

وی افزود: حداقل اعتبار تخصیصی برای هر طرح 50 میلیون ریال بوده و سقف اعتبار نیز 1000میلیون ریال بوده است و گستره اجرایی طرح نیز می‌تواند استانی یا فرا استانی باشد.

گلباغی در پایان یادآور شد: طرح‌های وصول شده پس از طرح در دبیرخانه مرتبط تخصصی و تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سایر اقدامات مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha