اساتید دانشگاه و رسانه‌ها در بخش تبیین ورود کنند
کد خبر: 4102383
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

اساتید دانشگاه و رسانه‌ها در بخش تبیین ورود کنند

استاندار کردستان تبیین را لازمه شرایط کنونی دانست و گفت: در این شرایط ما نیازمند ورود اساتید دانشگاه و رسانه‌ها در بخش تبیین هستیم چراکه کسانی که ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، به نوامیس مردم توهین می‌کنند.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در همایش بسیجیان استان که امروز، پنجم آذرماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: بسیج به مثابه یک شجره طیبه و یک نهاد مقدس بابرکت با تدبیر حکیمانه امام راحل عظیم‌الشأن در اولین ماه‌های شکل‌گیری انقلاب تشکیل شد تا اداره ممکلت و همه حکومت در دست مردم قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها کارنامه درخشان و پر افتخاری دارد که اوج آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، دورانی که به عنوان یکی از پرافتخارترین وقایع در دفتر انقلاب اسلامی برجسته شده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان و بدخواهان این کشور و انقلاب هجمه سنگینی را برما وارد کر‌د‌ه‌اند، افزود: ما در ماه‌های اخیر با یک هجمه سنگین رسانه‌ای و یک نقشه از پیش طراحی شده مواجه هستیم که بنا بود با آغاز سال تحصیلی شروع شود اما با مرگ یکی از هم‌استانی‌‎های ما مهسا امینی دشمنان نقشه خود را عملی کردند و سعی در ضربه زدن به نظام و ایران اسلامی که در حال پیشرفت در همه عرصه‌ها بوده، داشتند.

وی با تحلیل وقایع اخیر بیان کرد: هر حرکت‌ سیاسی و اجتماعی در سطح جهان نیازمند یک نماد می‌باشد اما با دقت در وقایع چندماه اخیر این حقیقت بر ما روشن می‌شود که این وقایع نه تنها یک حرکت اجتماعی نبوده، بلکه یک تحریک رسانه‌ای بوده است.

زارعی‌کوشا افزود: با نگاهی گذرا به شعارها و تبلیغ رسانه‌‌ای دشمن، تناقض زیادی از این جریان‌ برای ما رو می‌شود که قابل تأمل است چراکه در این وقایع هم نهادهای دینی و مذهبی و هم ارزش‌های ملی ما مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دشمن در این وقایع اخیر با سخیف‌ترین حرکات، تحریک و کشته‌سازی سعی در روشن نگه داشتن این آتش داشت، جریانی که به راحتی اعتقادات اسلامی، سرود ملی و پرچم ما که نماد اقتدار کشور است، را مورد هجمه قرار می‌دهد.

استاندار کردستان افزود: در فرهنگ دینی ما کاسب را حبیب الله می‌دانیم، اما در این جریان کسبه و بازاریان برای باز کردن مغازه‌ها و کسب رزق و روزی حلال خود از طرف مدعیان آزادی و دفاع از حقوق زن مورد تهدید قرار می‌گیرند.

وی تبیین را لازمه شرایط کنونی دانست وافزود: در این شرایط ما نیازمند تبیین از سوی اساتید دانشگاه و رسانه‌هاهستیم چراکه کسانی که ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، به نوامیس مردم توهین می‌کنند.

زارعی‌کوشا در پایان یادآور شد: دشمن به دنبال یک جنگ شناختی و جدا کردن جوانان از ایران اسلامی است و بنا دارد که جوانان را وارد یک جنگ ادراکی کند.

سرهنگ سیدمرتضی میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم روحیه جهادی بودن را از شاخصه‌های نیروهای بسیج دانست و گفت: دغدغه مشکلات مردم و رفع محرومیت در جامعه از اولی‌ترین مأموریت‌های بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج امروز یک تشکل مردمی و پشتوانه مردمی برای نظام وانقلاب است، افزود: امروز بسیج در حوادث بزرگ نقش‌آفرینی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج یادآور شد: بسیج واقع‌بین، دشمن‌شناس، مردم‌دوست و مردم‌پذیر است، لذا امروز همه ما بسیجیان جمع شدیم تا یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنیم.

انتهای پیام
captcha