ضرورت استفاده از توان علمی و اجرایی دانشجویان مؤمن و انقلابی
کد خبر: 4102490
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

ضرورت استفاده از توان علمی و اجرایی دانشجویان مؤمن و انقلابی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: استفاده از توان علمی و اجرایی دانشجویان مؤمن و انقلابی و بسیجی برای حل مسائل اولویت‌دار کشور ضروری و اثربخش است.

حجت الاسلام خلیفاوی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، امروز، 5 آذر، با حضور در جمع دانشجویان بسیجی و ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام و انقلاب، تشکیل بسیج سد دفاعی در برابر این دسیسه‌های دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان و فرزندان این ملت در دوران جنگ تحمیلی خوش درخشیدند، تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس در پیکار با دشمنان به نبرد علوی و عاشورایی پرداخته و گفتمان مقاومت انقلاب را به خوبی نشان دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه آرزوهای دشمن برای تضعیف نظام و انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی مردم و بسیجیان به گور خواهد رفت، عنوان کرد: محرومیت‌زدایی، خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، ساخت و ساز و آبادانی، جهاد سازندگی و… از برنامه‌هایی بود که این قشر در دستور کار خود قرار دادند.

خلیفاوی بسیج را سرمایه عظیم ملت ایران اسلامی دانست و افزود: این نیروی ارزشی در بزنگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خدمت به نظام و انقلاب حضور دارد. علی‌رغم گذشت 4 دهه از عمر نظام و انقلاب اسلامی و عبور از جنگ سخت، نرم و جنگ نیمه سخت بسیج توانست آثار خوبی از خود برجای بگذارد.

وی در پایان یادآور شد: بسیجیان با روحیه مردمی در زمینه ایجاد اتحاد، خدمت‌رسانی و رفع چالش‌ها خون‌های بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌اند. استفاده از توان علمی و اجرایی دانشجویان مؤمن و انقلابی برای حل مسائل اولویت‌دار کشور اثربخش است و باید زمینه لازم برای نقش‌آفرینی دانشجویان دغدغه‌مند به آینده کشور ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha