گرامیداشت هفته بسیج در زنجان برگزار شد
کد خبر: 4102645
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

گرامیداشت هفته بسیج در زنجان برگزار شد

نشست گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد.

فضای مجازی

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، ظهر امروز ۶ آذر در نشست بصیرتی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد با بیان اینکه بسیج منشأ خوبی و سازندگی در کشور است، اظهار کرد: بسیج را می‌توان منشأ خوبی‌ها دانسته و برای حل مشکلات می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و با وجود بسیج نباید مشکلی در کشور باشد.

وی با بیان اینکه حضور روحانیت در مقابله با تهدیدات استکبار چشم‌گیر است، اضافه کرد: با توجه به همین حضور پررنگ دشمنان همواره درصدد آسیب زدن به این قشر برآمده‌اند.

وی با توضیح اینکه دشمن وقتی نتوانست اهداف فتنه‌انگیزانه خود را به کرسی بنشاند به همین علت از باب ترور وارد شد، اضافه کرد: دشمن ما غافل از آن است که هر قدر هم در داخل کشور تلاش کند تا اتحاد ملت ما را از بین ببرند موفق نخواهند شد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی، عنوان کرد: دشمن با تکیه بر فضای مجازی سعی در هدایت کشور ما داشت اما این بار نیز تیرش به سنگ خورد و فضای حقیقی بار دیگر بر فضای مجازی پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، وجود تقوای اجتماعی در جامعه را سرمایه اصلی نظام اعلام و تصریح کرد: دشمن امروز از تمام توان خود برای باطل جلوه دادن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند اما همواره با شکست مفتضحانه میدان را خالی کرده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب توان مضاعفی پیدا کرده که مشکل‌های اقتصادی و غیراقتصادی کشور را حل کند، بیان کرد: احساس دشمنان این بود، اگر این پیشروی ادامه پیدا کند، مرگ‌شان قطعی است، از این رو راهبرد اصلی برای تحقق این هدف را، مردم قرار دادند، بعد هم گفتند چگونه می‌شود این مردم را به صحنه آورد؟

این مسئول با اشاره به تمرکز آمریکا روی جوانان، ادامه داد: آمریکایی‌ها گفتند، اگر می‌خواهید آینده یک کشور را تصرف کنید، باید جوانان آن کشور را تصرف کنید و برای این کار نیز باید آنها را آمریکایی کنیم، به نحوی که آمریکایی حرف بزنند، لباس بپوشند، راه بروند و موضع‌گیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، متذکر شد: مسئولان باید از فرصت خدمت به مردم برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت استفاده کنند و در قرآن‌کریم و روایات مختلف نیز خدمت به مردم و مستضعفان بسیار تاکید شده است‌.

حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج و دعوت همگان به مطالعه پیام امام درباره بسیج، گفت: بسیج خدمت‌گزار ملت ایران و نهاد مردمی همیشه در صحنه، در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی همواره باعث اقتدار و مباهات کشور عزیزمان ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

وی با یادآوری اینکه بسیج با ماهیت و بدنه مردمی به عنوان مولد انقلاب اسلامی مثل همیشه نقش‌آفرین است، افزود: بسیج نه در دفاع سلحشورانه از کشور بلکه در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب‌ و خاک در جهاد است و می‌کوشد تا گرفتاری و مشکلات مردم را رفع کند.

انتهای پیام
captcha