آغاز ثبت نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران
کد خبر: 4102683
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

آغاز ثبت نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران

پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر، ثبت نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

حسین فلاح خوش‌مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز ثبت نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران در سراسر کشور گفت: پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر ثبت نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی دارالقرآن خانه کارگر به سه شکل تلفنی، حضوری و مجازی در سراسر کشور برگزار می‌شود. این دوره‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه مدت یک‌ ماهه و در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، داستان‌های پیامبران، اندیشه‌های اسلامی، خوشنویسی و فقر اقتصادی از دیدگاه اسلام برگزار می‌شود.

مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر ادامه داد: توزیع اقتصادی از دیدگاه اسلام، کسب و کار از دیدگاه اسلام، حقوق بشر از دیدگاه اسلام، کنترل خشم از دیدگاه اسلام، صلح از دیدگاه اسلام، جمعیت و فرزندآوری از دیدگاه اسلام، نکات سوره حجرات، قیامت از دیدگاه اسلام، تاریخ تفسیر از دیدگاه اسلام، خلقت حضرت آدم، حجاب از دیدگاه اسلام، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش دبستانی (دوره قرآنی) به صورت کاملاً مجازی و آموزش‌های تلفنی ما در چهار رشته حفظ، روخوانی، مفاهیم و احکام در سراسر کشور از دیگر رشته‌های این دوره است.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود و کارگران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تا ۹ آذر ماه برای ثبت نام، نام شهر خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha