اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش یزد
کد خبر: 4102857
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش یزد

اسامی برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان یزد که به میزبانی شهرستان اردکان برگزار شد، اعلام شد.

مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اسامی برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان یزد که به میزبانی شهرستان اردکان برگزار شد، اعلام شد.

بدین ترتیب در رشته قرائت تحقیق فاطمه‌السادات میرکریمی، محبوبه حنیف‌نژاد و فاطمه عامری و همچنین در گروه آقایان علیرضا رحمانی، ابوطالب فلاح و محمدمهدی میرجلیلی به ترتیب نفر اول تا سوم شدند.

فاطمه جوکار، مهدیه‌السادات میرجلیلی و معصومه زحمتکش به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته حفظ کل را از آن خود کردند و در بخش آقایان امیرحسین عطارزاده به مقام نخست دست یافت و شرکت کنندگان دیگر حائز رتبه نشدند.

در رشته حفظ 20 جزء زهرا صالحی، اعظم خدایی و عالیه دهقانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و محسن فلاح از شهرستان بافق نیز توانست رتبه برتر آقایان را از آن خود کند.

در رشته حفظ 10 جزء در بخش بانوان معصومه میردهقان، اکرم کریمی، فرشته کاوه و در قسمت آقایان سیدمحمد مجتبی دهقان، علی اصغر فلاح و یونس خالق دادی به ترتیب نفر اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم نیز بتول حیدری، رضیه میرزا هاشمی و اعظم بردستانی و در گروه آقایان علی نیک‌دل، محسن اسدی و مجید کریمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام
captcha