ثبت‌نام ۱۲۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره قرآنی
کد خبر: 4103239
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

ثبت‌نام ۱۲۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره قرآنی

کارشناس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بین اینکه فرصت ثبت‌نام شرکت در بیست و هفتمین جشنواره قرآنی این دانشگاه تا 20 آذر ادامه دارد، گفت: تاکنون 120 نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

جشنواره قرآنی علوم پزشکی

الهام زینعلی، کارشناس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اراک، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به اینکه ثبت‌نام شرکت در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی از آبان ماه آغاز شده و تا 20 آذر  ادامه دارد، گفت: احتمال تمدید ثبت‌نام از مرکز وجود دارد، اما بهترست داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده یا به امید تمدید فرصت نباشند.

وی با بیان اینکه تاکنون 120 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال امسال جامعه هدف از جشنواره به مراتب بهتر از سال‌های قبل است و امیدست تا پایان زمان اعلام شده آمار چشم‌گیر باشد.

زینعلی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره به آدرس  www.quran.behdasht.gov.ir  نسبت به ثبت‌نام خود در این رویداد بزرگ قرآنی دانشگاهی اقدام کنند. برای شرکت جامعه هدف رشته‌ها در 53 عنوان در 6 بخش آوایی، ادبی، معارفی، هنری، پژوهشی و فناوری تعریف شده است.

وی بیان کرد: مرحله دانشگاهی به صورت غیرحضوری و به صورت ارسال فایل و داوری در مرکز انجام می‌شود. همچنین مرحله مقدماتی ویژه راه‌یافتگان به مرحله سراسری نیز در قالب ارسال فایل و داوری در مرکز انجام می‌شود، اما مرحله نهایی که ویژه منتخبان مرحله مقدماتی است به صورت حضوری برگزار خواهد شد. مرحله ملی این جشنواره نیز فقط ویژه دانشجویان برگزار می‌شود. 

کارشناس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: دوره ارتقای سطح ویژه منتخبان مرحله کشوری با حضور اساتید استان در رشته‌های آوایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha