تأکید حماس بر مقاومت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4103733
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

تأکید حماس بر مقاومت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت «محمد توفیق بدارنه» جوان فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر تأکید کرد که صهیونیست‌ها با صخره مقاومت روبرو خواهند شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: شهادت مبارز فلسطین محمد توفیق بدرنه (۲۵ ساله) که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در شهرک یعبد در جنوب غربی جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر رخ داد را تسلیت می‌گوییم.

حماس تأکید کرد: تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت ما و تلاش‌های آن برای متوقف کردن مقاومت به نتیجه نمی‌رسد و اقدامات این رژیم بر صخره استوار و شجاعت مردم قهرمان ما که به عدالت آرمان خود ایمان دارند، برخورد خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به قهرمانان جنین و همه مردم خود در کرانه باختری و بیت‌المقدس درود می‌فرستیم و دستان رزمندگان قهرمان مقاومت را که امروز در «یعبد القسام» با نیروهای اشغالگر مقابله کردند، می‌فشاریم و از آن‌ها می‌خواهیم که راه مقاومت همه جانبه را تا پایان راه آزادی ادامه دهند.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی مبارزان گردان‌های قسام عصر امروز نظامیان صهیونیست را در شهرک یعبد در جنوب شهر جنین، هدف گلوله باران قرار دادند.

نظامیان صهیونیست در روزهای اخیر حملات علیه کرانه باختری را تشدید کرده اند، تنها در دو روز گذشته ۸ جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام
captcha