جشن میلاد حضرت زینب(س) در بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4103748
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

جشن میلاد حضرت زینب(س) در بابلسر برگزار شد

جشن ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.

جشن ولادت حضرت زینب کبری (س) در بابلسر به گزارش ایکنا از مازندران، جشن میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، روز گذشته، 9 آذرماه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در این مراسم طی سخنانی به بیان ارکان ضروری، تأکیدات قرآن کریم، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: مسئله ولایتمداری و ولایت‌پذیری در سیره بزرگان، موجب سعادت و عظمت می‌شود.

وی افزود: در بین امامزادگان نیز وجود نازنین حضرت ابوالفضل(ع) به دلیل ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری دارای یک مقام و جایگاه خاصی است. حضرت معصومه(س) نیز به خاطر ولایت و ولایت‌پذیری از مدینه به سمت ایران حرکت کرد و حضرت زینب(س) نیز در کربلا با شهادت فرزندانش، تحمل اسارت و رنج و سختی‌ها، به همین دلیل تمام وجودش را در این مسیر در طبق اخلاص قرار داد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه از جمله درس‌های زندگی حضرت زینب کبری (س)، صبر و استقامت در مسیر زندگی است، خاطرنشان کرد: ایشان برای همه مادران و زنان جامعه اسلامی می‌تواند یک الگو باشد و بجاست که این روز را روز «پرستار» نامیدند.

وی در پایان گفت: همسران جانبازان که شبانه‌روزی در خدمت این عزیزان هستند، با صبر و استقامت همراه همیشگی آنان هستند.

انتهای پیام
captcha