احیاء نماز در واحدهای کارگری ابهر از اولویت‌ها است
کد خبر: 4103787
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

احیاء نماز در واحدهای کارگری ابهر از اولویت‌ها است

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: احیاء نماز در واحدهای کارگری از اولویت‌های این اداره در ابهر است.

احیاء نماز

سیدعلیرضا موسوی‌پور رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به برگزاری جلسات شورای اقامه نماز در این اداره، عنوان کرد: نماز از مهم‌ترین فرایض دینی است و انتظار می‌رود کارمندان و کارگران موضوع نماز را جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نماز نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می‌آورد، عنوان کرد: تاثیرات نماز در زندگی فردی و اجتماعی انسان بی‌شمار است و بی‌شک با برپا داشتن نماز، جامعه را به سوی کمال و سعادت رهنمون می‌کند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر ضمن تاکید بر اهمیت نماز و ضرورت برگزاری نماز جماعت در واحدهای کارگری، تصریح کرد: ترویج فرهنگ نماز در جامعه کار و تلاش جزو وظایف ذاتی و سازمانی این اداره در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی است و ما تلاش می‌کنیم در این حوزه با هماهنگی مدیران واحدهای کارگری شهرستان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز گام برداریم.

موسوی‌پور به بهره‌گیری از آیات قرآنی و روایات به نقش نماز در سلامت جسمی و روحی کارگران اشاره کرد و گفت: در وقت نماز، روح و روان انسان استراحت می‌کند و جان تازه‌ای می‌گیرد و هنگامی که کارگری در طول روز از لحاظ فکری و جسمی خسته شده است، می‌تواند با برقراری ارتباط با معبود خود برای لحظاتی از متعلقات دنیوی خارج شده و جان تازه‌ای بگیرد و بازدهی و کارآیی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha