آیین گرامیداشت روز پرستار در آمل برگزار شد
کد خبر: 4103981
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

آیین گرامیداشت روز پرستار در آمل برگزار شد

آیین گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، 10 آذرماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بیمارستان شمال آمل برگزار شد.

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان شمال آملبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، 10 آذرماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بیمارستان شمال آمل برگزار شد.

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم گفت: همه ما مدیون کادر درمان و به‌ویژه پرستاران هستیم و کووید ۱۹ نیز عاملی شد تا زحمات این قشر بیش از پیش بر مردم روشن شود.

وی با بیان اینکه مسئولان هم مدیون تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه پرستاران هستند، اضافه کرد: کاهش دغدغه‌های پرستاران و کادر درمانی مورد توجه جدی مسئولان است تا بتوانند به‌خوبی امور را مدیریت کنند.

سلگی با اشاره به اینکه جان‌نثاری و تلاش کادر درمان در زمان اوج بیماری کرونا همانند ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس است، گفت: اوایل جنگ بسیاری از نیروهای مردمی بدون شناخت از جنگ و دشمن به جبهه می‌رفتند و تنها می‌دانستند که باید از کشور در برابر یک دشمن خطرناک دفاع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه کادر درمان در روزهای اوج کروناویروس با خلوص نیت و همه توان در برابر این ویروس ناشناخته ایستادگی کردند، اظهار کرد: از این‌رو تلاش‌های بی‌دریغ این عزیزان سختکوش برای مردم ارزشمند است.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی جامعه ایرانی که کشور با بحران جدیدی از تهاجم دشمنان بر علیه ملت مواجه شده است، نقش همگان برای خنثی‌سازی و پیچیدن نسخه توطئه‌های شوم آن‌ها ضروری است. همه هجمه دشمنان انقلاب اسلامی، تغییر دادن ذائقه نسل جوان و انقلابی جامعه ایران با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای دروغ برای عادی کردن ذهن جوانان از ارزش‌ها و معنویت است.

سلگی با اشاره به اینکه نسخه دموکراسی که برخی سلطنت‌طلب‌ها با پشتیبانی استکبار علیه جوانان ما تجویز می‌کنند، شفابخش نیست، تصریح کرد: این جوانان روی چشم نظام و کشور قرار دارند و اعتراض‌ها در چارچوب قانون و رفع مشکلات امری عادی است که هر فرد و گروهی می‌تواند آن را از مسئولان کشور مطالبه کند.

یادآور می‌شود، در  پایان این آیین که با همت گروه تولیدی صنعتی فذا آمل، در سالن همایش‌های بیمارستان شمال آمل برگزار شد، از کادر درمانی و پرستاران این بیمارستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha