اعلام فراخوان ثبت‌نام در دوره «سبک زندگی قرآنی» در کردستان
کد خبر: 4104061
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

اعلام فراخوان ثبت‌نام در دوره «سبک زندگی قرآنی» در کردستان

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از اعلام فراخوان ثبت‌نام در دوره «سبک زندگی قرآنی» ویژه مربی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

سبک زندگی قرآنی

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در دوره «سبک زندگی قرآنی» ویژه مربی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان ثبت‌نام این دوره آموزشی در سطح استان افزود: این دوره آموزشی به صورت رایگان از سوی سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج بیان کرد: در این راستا مربیان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی سطح استان باید مدارک خود را به این مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره به صورت فشرده و دو روزه برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی با حضور شرکت‌کنندگان چهارشنبه و پنج‌شنبه 16 و 17 آذرماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

امینی در پایان یادآور شد: گواهی حضور در این دوره آموزشی برای تمدید مجوز و فعالیت خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و مربیان قرآن لازم می‌باشد.

انتهای پیام
captcha