برگزاری مرحله بین مساجد مسابقات قرآن و عترت بسیج در البرز
کد خبر: 4104155
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

برگزاری مرحله بین مساجد مسابقات قرآن و عترت بسیج در البرز

مدیر دارالقرآن سپاه البرز از برگزاری مرحله بین مساجد(حوزه‌ای) بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات تا 15 آذرماه ادامه دارد.

قرآن کریم

علی گلدوست، مدیر دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مرحله بین مساجد(حوزه‌ای) بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، اظهار کرد: این مسابقات تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت و نفرات اول تا سوم به ناحیه راه می‌یابند که برگزیدگان این مرحله به استان معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام دو هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: از این تعداد یک هزار و 800 نفر در بخش فردی، 150 نفر در بخش خانوادگی، 30 نفر در بخش گروهی و 20 نفر در بخش ایده‌پردازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مدیر دارالقرآن سپاه البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر مسابقات در مرحله حوزه در حال برگزاری است، افزود: برگزیدگان به مرحله ناحیه که از ۲۰ تا ۳۰ آذرماه جاری برگزار می‌شود، راه می‌یابند و ارزیابی اولیه مرحله استان ۵ تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

گلدوست تصریح کرد: همچنین مرحله استانی ۱۰ تا ۱۶ دی‌ماه انجام می‌شود؛ ارزیابی اولیه کشوری ۲۰ تا ۳۰ دی‌ماه و برگزاری مرحله نهایی ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha