رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین منصوب شد
کد خبر: 4104420
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین منصوب شد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی کریمی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین منصوب شد.

تودیع معارفه رییس اوقاف شهرستان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قزوین، رئیس دادگستری شهرستان قزوین و خانواده بزرگ وقف استان قزوین صبح یکشنبه، ۱۳ آذرماه در محل سالن جلسات شهید احمد کاظمی این اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم، گفت: بسیاری از مصلحت اندیشی‌ها باعث ایجاد توقع نابجا شده و فضایی ایجاد کرده که جای جلاد و شهید عوض شود. همین مصلحت اندیشی‌ها باعث شده برخی در خصوص حوادث اخیر سکوت کنند. امروز فضای جامعه بسیار روشن است. دشمن با تمام قوا و ابزار وارد میدان شده و عدم تبیین ما در حوزه‌های مختلف باعث ایجاد این فضا شده است.

این مسئول گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر وظیفه واجب هر فرد در جهاد تبیین، امروز یکی از رسالت‌های اداره اوقاف استان قزوین در کنار مسئولیت اداری و امورات ساختاری، جهاد تبیین است. وقف در همه ادیان الهی است اما منشأ آن لاالالالله و توحید است که برای نظام اسلامی شکل گرفته است و ما به برکت توحید حیات و ممات داریم.

وی با اشاره به اهمیت تبیین فعالیت‌های وقف، خاطرنشان کرد: امروز توقع دو چندانی از خانواده بزرگ وقف است که ثابت قدم در تبیین باشند و با همه ابزار و انگیزه‌های نوین در این راستا گام بردارند نهاد وقف یک دولت کوچک است که متأسفانه عدم تببین این توانایی‌ها موجب مهجوری آن شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی کریمی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام
captcha