اهدای عضو جانباز دفاع مقدس در خرم‌آباد زندگی بخشید
کد خبر: 4104625
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

اهدای عضو جانباز دفاع مقدس در خرم‌آباد زندگی بخشید

جانباز سرافراز دفاع مقدس اسفندیار رضایی‌نیا برادر شهید والامقام دوران دفاع مقدس علی‌عباس رضایی‌نیا با اهدای کبد به یک بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

اهدای عضوبه گزارش ایکنا از لرستان، جانباز سرافراز دفاع مقدس اسفندیار رضایی‌نیا برادر شهید والامقام دوران دفاع مقدس علی‌عباس رضایی‌نیا با اهدای کبد خود به یک بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

پیکر مطهر این جانباز سرافراز دفاع مقدس عصر امروز، ۱۴ آبان در قبرستان سراب یاس خرم‌آباد بهشت یکم با حضور مردم قدرشناس و ولایی لرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی درگذشت جانباز لرستانی اسفندیار رضائی‌نیا پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده رضایی‌نیا

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند.

خبر درگذشت جانباز سرافراز اسفندیار رضایی‌نیا، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تأثر فراوان شد. 

اینجانب فقدان این پهلوان عرصه شکیبایی و اسوه‌ استقامت را به خانواده محترم آن مرحوم، خانواده شهدا و ایثارگران، تسلیت عرض نموده و برای روح بلند این عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha