مراسم اربعین شهدای شاهچراغ در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4104643
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

مراسم اربعین شهدای شاهچراغ در بندرگز برگزار شد

مراسم اربعین شهدای شاهچراغ با حضور امام جمعه بندرگز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران و مردم شامگاه، 13 آذرماه در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

برگزاری مراسم  چهلم شهدای شاهچراغ در بندرگزبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم اربعین شهدای شاهچراغ با حضور امام جمعه بندرگز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران و مردم ولایتمدار شب‌گذشته، 13 آذرماه در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمید بهاری، مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت گفت: دشمنان در تلاش هستند با یک‌سری تبلیغات و هجمه‌های مسموم، مقدسات و عقاید مسلمانان را به ورطه نابودی قرار دهند که پس از آن حادثه تلخ، مردم مومن و بابصیرت بیشتر از قبل دل گرو به محبت اهل‌بیت‌(ع) دادند.

مدیرحوزه علمیه رستم‌کلا مازندران تصریح کرد: این حادثه ریشه در ترور‌هایی دارد که دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و برای تضعیف ارزش‌های اسلامی و خدشه در وحدت کشور به‌کار می‌گیرند تا موجب رعب و وحشت مردم به اماکن مذهبی شود.

حجت‌الاسلام بهاری تنها راه مقابله با دشمنان داخلی و خارجی را جهادتبیین دانست و گفت: دشمنان این انقلاب و نظام امروز هم‌ قسم شده‌اند که کشور جمهوری اسلامی ایران را از طریق رسانه و اقتصاد از بین ببرند و هدف آنها جز دوری مردم از آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام نیست.

مدیرحوزه علمیه رستم‌کلا مازندران با اشاره به اینکه کشور ما ایران علی‌رغم مشکلات و چالش‌هایی که با آن مواجه شده است، اما پیروز میدان است و در دنیا سرآمد است، گفت: دشمن با جنگ روانی به دنبال ایجاد حس نامیدی در جامعه است.

وی مسئولیت‌شناسی، انقلابی‌گری، امر به‌ معروف و نهی از منکر از شاخصه‌های مهم رسانه انقلابی دانست و گفت: آنچه دشمن را در این عرصه همچون سایر عرصه‌ها ناکام می‌گذارد، جهادتبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha