یکی از سربازان مدافع امنیت در چابهار به شهادت رسید
کد خبر: 4104820
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

یکی از سربازان مدافع امنیت در چابهار به شهادت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی حمله شامگاه، ۱۳ آذرماه توسط اشرار مسلح به ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار، یکی از این سربازان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهیدعارف هوتی سربازمدافع امنیت در چابهاربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سردار محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: شامگاه، 13 آذرماه در محل دکه بازار، واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار ۲ نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه، به‌سرعت از محل متواری می‌شوند، افزود: بر اثر این تیراندازی و به دلیل شدت جراحات وارد شده، سرباز وظیفه «عارف هوتی» به فیض شهادت نائل شد و سرباز وظیفه بنیامین فاضلی که از ناحیه کتف مجروح شده همچنان تحت درمان قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ‌های به‌دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.
 
سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز انتظامی به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم، با اراده استوار تا پایان جان ایستاده‌ایم.
 
گفتنی است، براساس اعلام فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقباً اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha