محفل انس با قرآن در هادی‌شهر بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4104823
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

محفل انس با قرآن در هادی‌شهر بابلسر برگزار شد

محفل انس با قرآن از سوی خانه قرآن شهید آیت‌الله توسلی هادی‌شهر برگزار شد.

محفل انس باقران در هادی شهر

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی خانه قرآن شهید آیت‌الله توسلی هادی‌شهر، محفل انس با قرآن، با حضور قرآن آموزان، علاقه‌مندان و عاشقان قرآن، روز گذشته، 14 آذر بعد از نماز مغرب و عشا با حضور معاون شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و تنی چند از فعالان قرانی هادی شهر در مسجد امام خمینی(ره) هادی‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر میرتبار، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر در این محفل انس باقرآن با اشاره به اهمیت قرآن و کاربرد آن در جامعه گفت: قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام(ص)، کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است.

وی افزود: مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد، ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می شویم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سر راه برداشته شده‌اند.

میرتبار تصریح کرد: پرهیزکاران در پرتو ذکر خدا از چنگال وسوسه‌هاى شیطانى رهایى مى‌یابند و این در حالى است که گناه‌کاران آلوده، که برادران شیطانند در دام او گرفتار هستند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر با بیان اینکه  قرآن کریم، انسان را به زندگی کردن با معیارهای و ارزش‌های انسانی واسلام دعوت می کند. خاطرنشان کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

در ادامه این محفل نورانی قرآنی قاریان و حافظان نوجوان و جوان خانه قرآن شهید آیت‌الله توسلی هادی‌شهر به قرائت آیات نورانی کلام الله مجید پرداختند.

در پایان این محفل انس باقرآن با حضور معاون شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج هادی‌شهر و تنی چند از فعالان قرآنی، گواهینامه سطح 3 و سطح 4 به 10 تن از قرآن‌آموزان خانه قرآن شهید توسلی، که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان صادر شده است، به همراه با هدایای نقدی از سوی شهرداری هادی‌شهر، با حضور خانواده قرآن‌آموزان به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام
captcha