پایان مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان
کد خبر: 4104828
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

پایان مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از پایان مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان زنجان خبر داد.

سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت(ع)

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان زنجان به کار خود پایان داد.

وی گفت: مرحله سطح‌سنجی مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان آنان است از روز شنبه ۵ آذر ماه آغاز شد و روز شنبه ۱۲ آذر ماه پایان یافت.

این مسئول تصریح کرد: در این مرحله در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن‌کریم به صورت تلفنی، متسابقان توسط داور حفظ قرآن‌کریم، خانم رقیه بابایی مورد سطح‌سنجی قرار گرفتند. در این جشنواره تعداد ۱۹ نفر در بخش طلاب برادر و ۸۵ نفر در بخش طلاب خواهر در رشته‌های اعلام شده در بخش شفاهی ثبت‌نام کرده‌اند و در این مرحله مورد سطح سنجی قرار گرفتند.

این مسئول با اشاره به این‌که جشنواره قرآنی مرکز خدمات در دو مرحله سطح‌سنجی و استانی برگزار می‌شود، افزود: در مرحله سطح‌سنجی یک نفر داور رشته حفظ قرآن‌کریم طی زمان‌بندی اعلام شده با شرکت‌کنندگان در این رشته تماس گرفت و پس از سطح‌سنجی و آزمودن توانایی افراد، نتایج این سطح‌سنجی به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ارسال می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در مرحله استانی نیز افراد منتخب و برگزیده مرحله سطح‌سنجی، طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی استان به صورت حضوری در این مرحله شرکت کرده و پس از داوری، نمرات و نتایج به منظور بررسی و تایید کمیته فنی (جهت معرفی نفرات برتر) به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ارسال می‌شود و در مرحله استانی از نفرات برتر (اول تا سوم استانی) تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha