فراخوان ثبت‌نام در آزمون استخدامی صنایع پوشش ایران
کد خبر: 4105440
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

فراخوان ثبت‌نام در آزمون استخدامی صنایع پوشش ایران

متقاضیان برای شرکت در آزمون تأمین نیروی انسانی مورد نیاز صنایع پوشش ایران در رشت تا ۲۶ آذرماه فرصت دارند به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

کارخانه صنایع پوشش ایران در رشت

کبری مهرورز، مدیر کارخانه صنایع پوشش ایران در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از فراخوان جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران در رشت خبر داد و اظهار کرد: شرکت صنایع پوشش ایران از جوانان علاقه‌مند، متخصص و جویای کار دعوت به‌عمل می‌آورد در بازه زمانی 16 تا 26 آذرماه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آزمون مذکور در تاریخ 16 دی‌ماه برگزار می‌شود و سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان مجری برگزاری این آزمون است، افزود: این شرکت به ‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد واجد شرایط بومی شهرستان‌های رشت و حومه، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن، خمام، شفت و آستانه اشرفیه به صورت نیروی قرارداد معین دعوت به همکاری می‌کند.

مهرورز با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از مقاطع تحصیلی دیپلم تا کارشناسی ارشد در رشته شغلی‌های مختلف جهت شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند، گفت: نگهبان، تکنسین برق، تکنسین مکانیک، نساج، تکنسین نساجی، مهندس برق، کارشناس برنامه ریزی تولید، آزمایشگاه، مهندس نساجی، مهندس کامپیوتر، حسابدار، مهندس مکانیک و کارگر ساده از جمله مشاغل مورد نیاز اعلام شده در این آزمون است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha