اسامی راهیافتگان به مرحله نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام می‌شود
کد خبر: 4105759
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

اسامی راهیافتگان به مرحله نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام می‌شود

مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) تا 21 آذرماه در حال برگزاری است و اسامی راهیافتگان به مرحله نهایی 22 آذرماه اعلام می‌شود.

دومین مرحله مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی(دومین مرحله) رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع) به صورت غیر حضوری در دو بخش بانوان و آقایان در دو مقطع سنی پایین و بالای ۱۸ سال تا 21 آذرماه در فرهنگسرای قرآن ادامه دارد.

محمد بادپا نیز علاوه بر مسئولیت کمیته فنی در کنار مهدی قره‌شیخلو، قاری قرآن و امیرحسین جعفری، عضو ستاد اجرایی این دوره از مسابقات است. منصور آقامحمدی، حافظ کل قرآن نیز ناظر فنی است.

در این مرحله از مسابقات داوری بخش‌های تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا بانوان قاری و مرتل را مرضیه دیانی، محبوبه کاتب، مرجان نیاورانی، اعظم الماسی و اعظم تشیعی‌فرد در بخش تجوید؛ هاجر اسوار، زهره مقدسی و ملیحه اسحاق‌نژاد در بخش صوت؛ ایمان صحاف، سمانه کوچکی، پرنیان عصابخش، رضوان جلالی‌فر و مرضیه فیروززاده در بخش لحن؛ فرشته مسجدی، فاطمه شریفی و زینب نجفی، فهیمه گلپایگانی در بخش وقف و ابتدا برعهده دارند.


گزارش تصویری داوری دومین مرحله مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) 


همچنین قضاوت قاریان و مرتلان در بخش آقایان را محمدرضا پورزرگری، بهروز یاریگل، عباس امام‌جمعه، مسعود سیاح‌گرجی، مهدی غلام‌نژاد، حمید رضایی، کیوان حسینی، یوسف قاسمی و حبیب تربتیان در بخش تجوید، حسن ربیعیان، سعید پرویزی، نصرت‌الله حسینی، حامد ولیزاده، مهدی محمدزاده، علی‌اصغر شعاعی، مسعود عنایتی‌مقدم و محمدجواد کاشفی در بخش صوت، غلامرضا شاه‌میوه، علی‌اکبر ملکشاهی  و محسن قاسمی، محسن یاراحمدی، مسعود نوری، مجتبی محمدبیگی، عباس هاشمی، علی خانی و وحید وکیلی در بخش لحن، حسین اخوان‌اقدم، سعید رحمانی، کیومرث حبیب‌زاده، مرتضی خرمی، مهدی پریزاد و علی یحیایی در بخش وقف و ابتدا عهده‌دار بودند.

همزمان با این مسابقات، مرحله مقدماتی آزمون حفظ در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل به صورت برخط و با راهیابی منتخبان آزمون‌های سیستمی حفظ قرآن از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه برگزار شد.

قضاوت این مرحله در دو رشته حُسن حفظ و حُسن قرائت در بخش بانوان با فاطمه‌سادات حسین‌فر، نجات صحاف، نجمه شبانی‌قهرودی، الهام ماندگارمهر، زهرا صریحی‌نژاد در بخش حُسن حفظ، فاطمه شیرازی، زینب آقایی در بخش حُسن قرائت و در بخش آقایان با حسین طرقی، امیر آقایی و معتز آقایی در بخش حُسن حفظ، عبدالوحید جعفرزاده، سعید حاجیان، علی فربین در بخش حُسن قرائت همراه بود.

 

طبق شیوه‌نامه شانزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)، مرحله نیمه‌نهایی رشته حفظ قرآن به صورت غیر حضوری و مرحله نهایی رشته قرائت تحقیق و ترتیل به صورت حضوری برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha