کرسی تلاوت رضوی در خان‌ببین برگزار شد
کد خبر: 4106066
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

کرسی تلاوت رضوی در خان‌ببین برگزار شد

کرسی تلاوت رضوی گرامیداشت شهیدرضایی منفرد با حضور امام جمعه خان‌ببین و خادمیاران رضوی شامگاه، 19 آذرماه در مصلی امام خمینی(ره) خان‌ببین برگزار شد.

کرسی تلاوت قران در خان ببینبه گزارش ایکنا از گلستان، کرسی تلاوت رضوی گرامیداشت شهیدرضایی منفرد با حضور امام جمعه خان ببین و خادمیاران رضوی شامگاه، 19 آذرماه در مصلی امام خمینی(ره) خان‌ببین برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهرامی در این مراسم با بیان اینکه محافل قرآنی در ارتباط با رشد و تعالی انسان نقش تأثیرگذار دارد، افزود: باید تمام لحظات زندگی انسان با آیات هستی‌بخش قرآن و مفاهیم و معارف قرآنی عجین شود تا اثرات آن را در تمام شئون زندگی مشاهده کنیم.

امام جمعه خان ببین تصریح کرد: امروز قرآن و عترت در مسیر تعلیم و تربیت نسل جوان باید در اولویت همه امور قرار بگیرد تا اثرات خوبی در جهت تقویت ایمان، تذهیب و تزکیه آنان داشته باشد.

وی افزود: قرآن ترسیم نقشه راهی برای سعادت و کمال انسان است و خداوند فرموده است که قرآن را نازل کردیم و با آن پیامبران را هم فرستادیم تا این کتاب را برای بشریت به جهت رسیدن به تعالی و کمال الهی تبیین کنند.

امام جمعه خان‌ببین جدايی از قرآن را عامل شكست جامعه و خانواده‌ها دانست و گفت: زندگی بدون قرآن به تباهی می‌انجامد حتی اگر انسان از نظر مادی در وضعيت خوبی باشد.

یادآور می‌شود، در این محفل معنوی محمد سمیعی و علی مهدوی از قاریان استانی به تلاوتی از کلام الله مجید پرداختند.

انتهای پیام
captcha