زیرساخت‌های ورود به حوزه نوین درمانی در حال آماده‌سازی است
کد خبر: 4106240
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

زیرساخت‌های ورود به حوزه نوین درمانی در حال آماده‌سازی است

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از پیگیری این نهاد برای راه‌اندازی کلینیک زخم و دیابت در استان خبر داد و گفت: در حوزه‌های نوین درمانی نیز از جمله مباحث مربوط به استفاده از سلول‌های بنیادی ورود خواهیم کرد که زیرساخت‌های آن در حال تهیه است.

علی اصغفر غفاری زاده، رئیس جهاد دانشگاهی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، علی‌اصغر غفاری‌زاده، امروز، ۲۰ آذر، در سمینار آموزشی مراقبت از زخم پای دیابتی و پانسمان نوین در اراک با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی سمینارهای زیادی را برگزار کرده و از این سمینار استقبال خوبی شده است، گفت: این نهاد یکی از مجموعه‌های علمی‌پژوهشی است که در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ سال است که جهاد دانشگاهی استان مرکزی به حوزه بهداشت و درمان ورود پیدا کرده و شعار این مجموعه همیشه انجام امور بر زمین مانده و انجام امور مورد نیاز جامعه است.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: اولین ورود به حوزه بهداشت و درمان با راه‌اندازی مجموعه تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری انجام شد و باعث افتخارست که اولین مجموعه در این حوزه در غرب کشور به همت این نهاد در استان ایجاد شد.

غفاری‌زاده ادامه داد: قصد داریم در آینده در حوزه‌های خاص و ویژه بهداشت و درمان با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ورود داشته باشیم. در حوزه‌های نوین درمانی نیز از جمله مباحث مربوط به استفاده از سلول‌های بنیادی ورود خواهیم کرد که زیرساخت‌های آن در حال تهیه است و امیدوارم با همکاری اساتید به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه اولین آزمایشگاه ژنتیک در استان مرکزی نیز در این مجموعه راه‌اندازی شده است، گفت: به نظر می‌رسید راه‌اندازی کلینیک زخم و دیابت نیز در استان نیازست که از سال گذشته سرمایه گذاری در این خصوص آغاز شده، اما هنوز به هدف نهایی نرسیده‌ایم.

غفاری‌زاده در پایان گفت: مجموعه جهاددانشگاهی در تلاش است سلسله نشست‌های های علمی را برگزار کند که سمینار امروز اولین نشست از این مجموعه نشست‌هاست.

انتهای پیام
captcha