بهره‌مندی 115 قرآن‌آموز از دوره‌های آموزشی دارالقرآن چهاردانگه
کد خبر: 4106336
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
اسلام بی‌غم خبر داد:

بهره‌مندی 115 قرآن‌آموز از دوره‌های آموزشی دارالقرآن چهاردانگه

مدیر دارالقرآن شهرستان چهاردانگه از بهره‌مندی 115 بانو و آقا از دوره‌های آموزشی این مرکز خبر داد.

ارالقرآن چهاردانگهاسلام بی‌غم، مدیر دارالقرآن شهرستان چهاردانگه در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر 115 قرآن‌آموز بانو و آقا در سنین مختلف (به جزء نونهالان) در کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، فنون قرائت، صوت و لحن، تفسیر و مفاهیم شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به دوره‌هایی که از سوی این دارالقرآن برگزار می‌شود، افزود: جلسات تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه با محوریت خانواده و سبک زندگی دینی با تدریس حجت‌الاسلام ابوحمزه، پژوهشگر قرآنی روزهای یکشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ و کارگاه آموزشی «سبک زندگی» ویژه بانوان با تدریس حجت‌الاسلام سالار سنجری، امام جمعه شهر چهاردانگه برگزار می‌شود. همچنین با توجه به تقاضای آقایان مبنی بر برگزاری کارگاه سبک زندگی، این دوره نیز به زودی برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن شهر چهاردانگه در ادامه با اشاره به حضور 26 قرآن‌آموز بانو در کلاس حفظ تخصصی قرآن، گفت: همچنین دوره‌های حفظ دو ساله، حفظ سه ساله، حفظ پنج جزء نخست و حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه نوجوانان نیز از سوی این دارالقرآن در حال برگزاری است.

بی‌غم با اشاره به فعالیت مهدهای قرآن و کلاس‌های نوجوانان، اظهار کرد: خردسالان در مهد قرآن قصار‌السُوَر، آیات موضوعی و احادیث کاربردی را حفظ می‌کنند و با مفاهیم علوم، ریاضی و الفبای قرآنی نیز آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همایشی با حضور جامعه قرآنی و دعوت از قاریان و حافظان چهاردانگه برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین طی هماهنگی با مرکز بهداشت چهاردانگه، گروه پایگاه موقت سنجش بینایی ویژه خردسالان 3 تا 6 ساله، سه‌شنبه، 22 آذرماه، در محوطه دارالقرآن مستقر خواهد شد.

یادآور می‌شود، دارالقرآن دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه در خیابان افشین، جنب آتشنشانی قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از کلاس‌های تخصصی و برنامه‌ها و همایش‌های این دارالقرآن می‌توانند با شماره ۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha