دانش‌آموزان فعالان قرآنی در بندرگز تجلیل شدند
کد خبر: 4106656
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

دانش‌آموزان فعالان قرآنی در بندرگز تجلیل شدند

به‌مناسبت هفته قرآن و عترت و نماز مدارس، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بندرگز به همراه کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش این شهرستان روز گذشته، 21 آذرماه از دارالقرآن دکتر طباطبایی بازدید و از دانش‌آموزان فعال این دارالقرآن در بندرگز تجلیل کردند.

تجلیل از فعالان دارالقران دکتر طباطبایی در بندرگز توسط معاون پرورشی آموزش و پرورش بندرگزبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت هفته قرآن و عترت و نماز مدارس معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بندرگز به همراه کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش این شهرستان روز گذشته، 21 آذرماه از دارالقرآن دکتر طباطبایی بازدید و از فعالان قرآنی این دارالقرآن در بندرگز تجلیل کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بندرگز در این مراسم به نقش قرآن و تأثیرگذاری آن بر تربیت دینی نوجوانان و جوانان تأکید کرد و گفت: جوانان باید راه خواندن و یادگیری آیات قرآن را در پیش بگیرند که این رسالت برعهده نهادهای فرهنگ و قرآنی است تا زمینه نزدیکی جوانان با قرآن را فراهم کنند.

شربتی اشاره به اینکه تدبر در مفاهیم قرآنی بی‌شک یکی از مهمترین پیش نیازها برای بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم است، ادامه داد: تا وقتی که انسان فرمان و دستورات الهی را نپذیرد نمی‌تواند براساس آموزه‌های قرآنی یک زندگی مناسب را برای خود تشکیل دهد و در این رابطه مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای تقرب به خدواند در انجام واجبات الهی و ترک محرمات است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بندرگز گفت: دشمن همواره با ابزارهای مختلف در تلاش برای ضربه زدن به اعتقادات دینی و مذهبی است و در این راستا برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید فعالیت‌ها دینی و قرآنی در جامعه بخصوص نسل جوان تقویت شود.

در این مراسم از دانش‌آموزان این مرکز در سطح یک آموزش قرآن سیده زهرا و سیده فاطمه میرکریمی، نازنین زهرا مسگر، مهدیس عزیزی، اسرا مخدومی‌، الینا رایجی‌، سیده زهرا مهدی پور، فاطمه غلامی و سیده فاطمه سادات و دانش‌آموزان سطح دو نرگس مسگر، شیوا حیدرزاده، مهدیس حاجیان، نازنین غیاث، فاطمه زهرا رضایی، سایدا دانش‌پژوهان و سیده یگانه مهدی پور به همراه مربیان قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha