افتتاح دارالقرآن خیرساز ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز
کد خبر: 4106701
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

افتتاح دارالقرآن خیرساز ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز

دارالقرآن خیرساز ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز، امروز، 22 آذرماه در منطقه مجاهد این شهرستان افتتاح شد.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، دارالقرآن خیرساز ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز، امروز، سه‌شنبه 22 آذرماه در منطقه مجاهد این شهرستان افتتاح شد.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این مراسم با تأکید بر اینکه بهترین مکان‌های ما باید متعلق به برنامه‌های قرآنی باشد، گفت: دارالقرآن ناحیه سه آموزش و پرورش با همکاری اداره نوسازی مدارس استان هفته گذشته افتتاح شد. 

وی ادامه داد: مجموعه زیبایی که امروز افتتاح شد به همت خانواده گمراوی ساخته شده و در اختیار دانش آموزان ناحیه یک اهواز است. دارالقرآن ناحیه 2 و 4 هم نیز به زودی آماده می‌شوند.   

حمیدی‌نژاد افزود: دانش‌آموزان ما در زمینه مسابقات قرآن همیشه در رتبه‌های اول یا دوم کشور قرار دارند. در آینده نیز یک برنامه قرآی کشوری در استان برگزار خواهد شد. آنچه مورد تأکید ما است، مفاهیم قرآن است. دلیل بروز رفتاری نابهنجار در جامعه، فاصله گرفتن از فهم قرآن و عمل به آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: باید تلاش کنیم این فاصله را با برنامه‌های دقیق، عمیق و مستمر جبران کنیم.

گفتنی است، دارالقرآن مرحوم اسماعیل گمراوی در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر مربع و زیر بنای ۱۴۵ متر ساخته شده است. این دارالقرآن دارای سه کلاس و یک دفتر است. امکانات و تجهیزات این دارالقرآن نیز توسط خیرین تأمین شده است. 

انتهای پیام
captcha