اجرای 110 برنامه قرآنی و فرهنگی در کردستان
کد خبر: 4106981
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

اجرای 110 برنامه قرآنی و فرهنگی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کردستان از اجرای ۱۱۰ برنامه و طرح در قالب جشنواره‌ها، هفته‌های فرهنگی و هنری، کنگره‌ها و محافل انس با قرآن، در استان خبر داد.

نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 23 آذرماه در سومین نشست شورای اداری امسال که با حضور معاونان و مدیران شهرستانی برگزار شد، به توزیع اعتبارات مرتبط با جدول تبصره ۱۴ ویژه طرح‌های کاهش آسیب‌های فرهنگی- اجتماعی 1401 پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت داشتن پیوست رسانه‌ای برنامه‌های فرهنگی و هنری افزود: رؤسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان‌ها در کلیه رویدادها و برنامه‌های فرهنگی و هنری با فرمانداران تعامل داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: گزارش فعالیت‌های فرهنگی و هنری به ویژه گزارش اعتبارات جدول ۱۷ کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را با همه جزئیات به اداره کل ارسال کنند.

وی از اجرای ۱۱۰ برنامه و طرح در قالب جشنواره‌ها، هفته‌های فرهنگی و هنری، کنگره‌ها و محافل انس با قرآن، در استان خبر داد و افزود: همچنین حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری، دوسالانه‌های خوشنویسی، سوگواره‌های فرهنگی و هنری، جایزه‌های فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین برای سراسر استان به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته و حواشی شهرها تعریف شده است.

دریایی با تأکید براینکه همکاران باید تکریم ارباب رجوع به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را به صورت ویژه رعایت کنند، یادآور شد: پروتکل‌های ویژه تکریم مراجعین را مدنظر و رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha