برگزاری محفل قرآنی «مهمان خدا هستیم» در ابهر
کد خبر: 4106998
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

برگزاری محفل قرآنی «مهمان خدا هستیم» در ابهر

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در مسجد جامع نورین شهرستان ابهر خبر داد.

محفل قرآنی

علیرضا شهسواری کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: محفل انس با قرآن‌کریم با عنوان «مهمان خدا هستیم» امروز چهارشنبه ۲۳ آذرماه ساعت ۲۰ در مسجد جامع نورین از توابع شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این محفل حجت‌الاسلام شجاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابهر خواهد بود، اضافه کرد: قاریان این محفل سیدرضا ابراهیمی و سیدنعیم ابراهیمی از قاریان شهرستان ابهر هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاوت قرآن باعث به وجود آمدن انگیزه و شوق حاضران شده و فضای محفل را صمیمی‌تر می‌کند، افزود: تلاوت قرآن نمونه‌ای از رزق معنوی است که خداوند به بندگانش هدیه کرده است و باید از آن به نحو مطلوب بهره برد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با تاکید قرآن تنها سنگر و پناه‌گاه انسان‌ها است، خاطرنشان کرد: رسول خدا(ص) فرمود: زمانی كه فتنه‌ها به پاخاست به طوری‌كه نتوانستید اسلام ناب و خالص را تشخیص دهید، (مانند شب تاریكی كه نمی‌توان راه را تشخیص داد) بر شما لازم است كه به قرآن مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha