محفل انس با قرآن در گنبدکاووس برگزار شد + عکس
کد خبر: 4107544
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

محفل انس با قرآن در گنبدکاووس برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن به‌مناسبت گرامیداشت شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و قرآن‌آموزان امروز، 26 آذرماه در خانه قرآن سبا در گنبدکاووس برگزار شد.

محفل انس با قران در خانه قران سبا با حضور ریی سازمان تبلیغات اسلامی گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‎الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در محفل انس با قرآن که به‌مناسبت گرامیداشت شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت که امروز، 26 آذرماه با حضور قرآن‌آموزان در خانه‌‎قرآن سبا در گنبدکاووس برگزار شد، گفت: توسعه گفتمان قرآنی و بسط فرهنگ ایثار و مقاومت از اهداف برگزاری این محافل نورانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس به روایتی از امام جعفرصادق(ع) اشاره کرد و افزود: اگر آموزه‌های قرآنی و دینی در ذات و گوهر وجودی جوان قرار گیرد، آن‌گونه نهادینه و تثبیت می‌شود كه در گوشت و خون جوان آمیخته می‌شود؛ آمیختگی كه ثبات در دین و پایداری در ایمان را به‌دنبال دارد.

کریمی اظهار کرد: بهترين فرصت براى آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، دوره نوجوانى و جوانى است؛ چرا که آنچه در اين دوره فرا گرفته شود، ماندگار و جاودان خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس افزود: انس با قرآن و ایجاد نهضت حفظ این معجزه بزرگ خداوند راهکاری مؤثر برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به‌ویژه در میان نسل نوجوان و جوان جامعه است.

کریمی روخوانی قرآن را از راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و بیان کرد: تجوید قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی و عمل به مفاهیم قرآنی از دیگر گام‌های ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است، لذا قرآن نقش بسزایی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد و انسان را به سوی تعالی سوق می‌دهد.

همچنین؛ این محفل نورانی با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی و مساجد به‌مناسبت شهدای شاهچراغ در موضوعات مختلف از قبیل تبیین‌گری، عفاف و حجاب، امیدآفرینی در حال برپایی است.

انتهای پیام
captcha