برگزاری دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان
کد خبر: 4108106
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

برگزاری دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» ویژه دانشجویان استان خبر داد و مهلت ثبت‌نام در این دوره را تا 28 دی‌ماه اعلام کرد.

دوره خبرنگار قرآنی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

سید محمد میرحسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: طرح هماهنگ دوره «خبرنگار قرآنی» با هدف حرکت به سمت تحقق توسعه فرهنگ و معارف قرآنی در بستر رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی، همچنین دانش‌افزایی، مهارت‌بخشی و اشتغال‌زایی برای افراد تحت تعلیم و تقویت استعدادهای بالقوه و فراهم کردن بستر رسانه‌های معارفی برای علاقه‌مندان در هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: ازجمله کارکردهای این طرح می‌توان به شناسایی الفبای خبر و آموختن اصول اولیه تولید محتوای رسانه‌ای، آموختن اصول مقدماتی خبرنگاری و خبرنویسی در فضای مجازی، آشنایی با ساختمان متون و کسب‌های خبری، توانایی انجام و تنظیم مصاحبه و آشنایی با جامعه قرآنی ازجمله سازمان‌ها، تشکل‌ها، ساختارها، اسناد، شرح وظایف، قابلیت‌ها و... اشاره کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: مخاطبان این طرح فعالان قرآنی، مربیان قرآنی، مدیران مؤسسات قرآنی، دانشجویان علاقه‌مند و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند. علاقه‌مندان با شرکت در این دوره از حضور اساتید برجسته و دریافت گواهینامه پایان دوره از معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند. همچنین در صورت فعالیت مستمر در دوره‌های تکمیلی پیشرفته، امکان جذب این افراد در خبرگزاری ایکنا وجود دارد.

میرحسینی مهلت ثبت‌نام این دوره آموزشی از 28 آذر تا 28 دی‌ماه خواهد بود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33681032-076 تماس حاصل کرده و یا عبارت «خبرنگار قرآنی» را به شماره 09397614532 پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha