دشمن در فضای مجازی درصدد تخریب افکار جوانان است
کد خبر: 4109025
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

دشمن در فضای مجازی درصدد تخریب افکار جوانان است

امام‌ جمعه نرماشیر با بیان اینکه مراقبت از مرزها ضروری است که گاهی مرز جغرافیایی و گاهی مرز فکری، فرهنگی و اعتقادی مدنظر است، گفت: دشمن در فضای مجازی در‌صدد تخریب افکار جامعه و جوانان است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیر

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام‌ جمعه نرماشیر امروز، دوم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوا، گفت: شهادت همان مرگ است اما نه مثل مرگ‌های معمولی بلکه مرگی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه مرگ حقیقتی است که گریزی از آن نیست و سرانجام انسان با آن روبه‌رو می‌شود، افزود: کسانی هستند که برای حفظ ارزش‌های اسلامی به استقبال مرگ می‌روند. امام حسین(ع) جان عزیزش را داد تا اسلام بماند. شهدای ما نیز در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و امنیت به استقبال مرگ می‌رفتند تا اسلام را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام منصفی افزود: شهادت آرزوی اولیای الهی است و ما ملت ایران خود را مدیون شهدا می‌دانیم. استقلال و پیشرفت کشور به برکت خون شهداست و همه باید مراقب دِین خود به شهدا باشیم و از ارزش‌های اسلامی مواظبت کنیم در غیر اینصورت روز قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان مایه آرامش خانه و خانواده خود بودند. امروز خانواده‌ها نیز باید برای تحکیم و آرامش در خانه اقداماتی انجام دهند که ابراز محبت، معاشرت نیکو، احترام متقابل، صبر در ناملایمات از جمله مواردی است که کانون خانواده را گرم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدای شاهچراغ و بیان اینکه حادثه شاهچراغ ماندنی و دشمن رسوا شد، گفت: فتنه اخیر متمرکز بر مفاهیمی همچون موضوع زن و ارزش‌های فرهنگی بود. در این اعتراضات فضای مجازی بسیار تأثیرگذار بودند.

حجت‌الاسلام منصفی ادامه داد: مراقبت از مرزها ضروری است که گاهی مرز جغرافیایی و گاهی مرز فکری، فرهنگی و اعتقادی مدنظر است. دشمن در فضای مجازی در صدد تخریب افکار جامعه و جوانان است اما تولید آگاهی اجتماعی درباره ذات آشوب‌ها در اغتشاشات به خوبی انجام شد و دشمن به هدف خود که تضعیف توان اجتماعی نظام بود، نرسید.

وی در ادامه با بیان اینکه جام جهانی قطر نشان دادن افکار عمومی جهان عرب از رژیم صهیونیستی تنفر دارد، گفت: هدف اسرائیل کسب وجاهت و مشروعیت است اما عربستان تصور می‌کند این رژیم غاصب می‌تواند امنیت آل‌سعود را تضمین کند در صورتی که کاملاً اشتباه است چرا که این رژیم خود در حال فروپاشی است.

امام جمعه نرماشیر در پایان با اشاره به حادثه ۵ دی گفت: هدف از روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، توجه عمومی به مخاطرات ناشی از بلاهای طبیعی است و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha